Hva for noget fodtøj går jeres børn med lige for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

*Sofie*

Jeg er forvirret!

Malou og jeg har været ud og købe nogle rigtig skønne vinterstøvler i dag. Damen der hjalp os sagde at det er for tidligt at tage dem i brug nu, og at Malou skal ha en form for overgangsfodtøj på nu indtil det blir rigtig koldt. Jeg nåede ikk at snakke ordentlig færdig med damen, for Malou var ved at stikke at og der var mange kunder i butikken.
Malou har nogle støvler, men de er for små. Og så har hun nogle alm. sko, men er det ikk for koldt nu?
Hvad har jeres børn på at fodtøj lige for tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Vingummien

Emil har et par overgangs støvler :p Det er uden for.

Men har købt vinterstøvlerne, så er de hjemme til der bliver koldt nok til dem.

Men vil sige at det er lidt han har brugt overgangs støvlerne, han har mest kondisko på eller gummi støvler og så lige et par ekstra strømper på ud over strømpebukserne

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

*Sofie* skriver:

Jeg er forvirret!

Malou og jeg har været ud og købe nogle rigtig skønne vinterstøvler i dag. Damen der hjalp os sagde at det er for tidligt at tage dem i brug nu, og at Malou skal ha en form for overgangsfodtøj på nu indtil det blir rigtig koldt. Jeg nåede ikk at snakke ordentlig færdig med damen, for Malou var ved at stikke at og der var mange kunder i butikken.
Malou har nogle støvler, men de er for små. Og så har hun nogle alm. sko, men er det ikk for koldt nu?
Hvad har jeres børn på at fodtøj lige for tiden?

Futter for det meste, og når hun er ude og lege i dagplejen; så et par støvler.

Når jeg har hende med ude og handle, har hun sine tennissko på

Anmeld

19. oktober 2010

Nybagt mor

Vi har et par støvletter fra Primigi uden foer lige nu)

Anmeld

19. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her har de begge gummisko på

Ja, det er for varmt til vinterstøvler nu og du risikere, at hun kommer til, at fryse om fødderne når det bliver rigtig koldt, hvis du giver hende dem på nu.

Kh. Katja

Anmeld

19. oktober 2010

<3

Vinterstøvler! Og flyverdragt om morgenen den sidste uge og i den her uge hele tiden Og nej min søn er ikke for varm og han er fin. Og så når det bliver rigtig koldt. Det har vi gjort før.

MEn tilgengæld har han ikke 11-taller

Anmeld

19. oktober 2010

NatasjaL

Vuggestuen har selv bedt om at få støvlerne med til hende, så vinter støvler i vuggestuen, og kondisko herhjemme ;-)

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

her er det kondisko hvis det ikke er frost vejr, og vinterstøvler hvis vi skal ud og gå tur i meget koldt vejr. Rasmus går stadig kun i kondi sko, men skal vi gå langt, sidder han også i sin barnevogn.

har dog indkøbt vinter støvler til ham, men er spændt på hvor meget de faktisk bliver brugt.

Anmeld

19. oktober 2010

LinLin

David har kondisko på (men gummistøvler HVER dag når jeg henter ham i bhv )

Men vinterstøvlerne kommer da vist snart i brug (overvejer også om han skal have flyverdragt med i morgen..)

Anmeld

19. oktober 2010

*Sofie*

Tusind tak for jeres svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.