Syg hele tiden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.659 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Mormilla

Hej Allesammen,

Vi er på bare bund. Vores søn bliver ramt af sygdom hele tiden. Med 14 dags mellemrum, bliver han ramt af et "virus". Når vi henvender os til lægen trækker han på skulderen og siger: "Tja... Han har nok fået et virus. Lad os se det an et par dage. Det kan jo vare op til 14 dage før det er over". 

Han har fået konstateret et letter svækket imunforsvar (Skulle dog ikke have indflydelse på sygdom ifl. de kloge) på syghuset efter utallige indlæggelser med atsmatiske anfald. Han har også "Blå Ryg"-journal og vi fik at vide at vi skulle komme, med det samme, når han havde feber. Men når vi kommer, bliver vi sendt hjem igen, hvor vi bliver kigget skævt på af lægerne.

Nu har han så været syg siden d. 11-10 hvor han havde 39.5 i feber i 4 dage, og døjede med svingende-forhøjelser siden i søndags. Han har udviklet et grimt hosten, men humøret er dog i top. Han har haft glæde af astma-inhaleren.

Er der nogen der har nogen ide om hvad man kan gøre? Skal gøre? Er udsat for det samme?

På forhånd tak til alle.

Hilsen fra os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Jibbe

Jeg ved desværre ikke noget om det. Men håber da at i finder en løsning snart! God bedring til ham

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Mormilla skriver:

Hej Allesammen,

Vi er på bare bund. Vores søn bliver ramt af sygdom hele tiden. Med 14 dags mellemrum, bliver han ramt af et "virus". Når vi henvender os til lægen trækker han på skulderen og siger: "Tja... Han har nok fået et virus. Lad os se det an et par dage. Det kan jo vare op til 14 dage før det er over". 

Han har fået konstateret et letter svækket imunforsvar (Skulle dog ikke have indflydelse på sygdom ifl. de kloge) på syghuset efter utallige indlæggelser med atsmatiske anfald. Han har også "Blå Ryg"-journal og vi fik at vide at vi skulle komme, med det samme, når han havde feber. Men når vi kommer, bliver vi sendt hjem igen, hvor vi bliver kigget skævt på af lægerne.

Nu har han så været syg siden d. 11-10 hvor han havde 39.5 i feber i 4 dage, og døjede med svingende-forhøjelser siden i søndags. Han har udviklet et grimt hosten, men humøret er dog i top. Han har haft glæde af astma-inhaleren.

Er der nogen der har nogen ide om hvad man kan gøre? Skal gøre? Er udsat for det samme?

På forhånd tak til alle.

Hilsen fra os.

Min datter har også været rigtig meget syg siden hun begyndte i dagpleje - ved ikke om det er pga. det, eller om det er pga. det skimmelsvamp, vi har. Flytter om 1½ mdr. - gider ikke døje med boligforeningen mere!

Men ér det det, så får vi svar i morgen - skal til lægen alle sammen og ha´ lavet en test for at se om det er svampen, som gør at vi alle har været meget mere syge end normalt? Både lungebetændelse, bihulebetændelse, halsbetændelse, forkølelse som bare IKKE vil gå over: feber, rendende næser og hoste.

Folk siger, det er årstiden?

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

puha hvor jeg føler med dig.

jeg kender ikke meget til det med virus. men har selv en søn som er blevet testet i alle ender og kanter. desværre uden at finde noget, så nu står vi overfor henvisning til børneafdelingen... med dertil hørende flere test.... samtidig har vi en læge der mener at "så længe han er glad"

tjaa.... vores søn har nu haft svingende maveproblemer i over 2 mdr..

så du kan tro jeg kan nemt sætte mig ind i hvordan du har det.

Anmeld

19. oktober 2010

Koen.

vores Lærke<6mdr> har os været rigtigt meget syg med både det ene og andet, men efter vi er startet på biostrat dråber har der stort set intet været

god bedring

Anmeld

19. oktober 2010

Mormilla

nutche skriver:

puha hvor jeg føler med dig.

jeg kender ikke meget til det med virus. men har selv en søn som er blevet testet i alle ender og kanter. desværre uden at finde noget, så nu står vi overfor henvisning til børneafdelingen... med dertil hørende flere test.... samtidig har vi en læge der mener at "så længe han er glad"

tjaa.... vores søn har nu haft svingende maveproblemer i over 2 mdr..

så du kan tro jeg kan nemt sætte mig ind i hvordan du har det.

Vi kommer ind til nogen læger i Aalborg på astma og allergi klinikken. Men de gør ikke noget! De tager en til to prøver hver gang og så kan vi komme tilbage et halv år senere... Er bare så træt af at han bliver syg hele tiden!!! Vores læge siger os altid at han jo er glad. Ja det ved jeg godt men det er han sku ikke hele tiden...

Vi har os været igennem det med mave problemer. Men det gik i sig selv... Men det er ikke sjovt!!!

Håber at i finder ud af noget. Fordi der er ikke noget værre end at gå og ikke vide noget!!!

Anmeld

19. oktober 2010

Mormilla

lillespurv20 skriver:

vores Lærke<6mdr> har os været rigtigt meget syg med både det ene og andet, men efter vi er startet på biostrat dråber har der stort set intet været

god bedring

Det har vi prøvet i en periode. Hvor lang tid gik der før i kunne se at det virkede???

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

Mormilla skriver:

Vi kommer ind til nogen læger i Aalborg på astma og allergi klinikken. Men de gør ikke noget! De tager en til to prøver hver gang og så kan vi komme tilbage et halv år senere... Er bare så træt af at han bliver syg hele tiden!!! Vores læge siger os altid at han jo er glad. Ja det ved jeg godt men det er han sku ikke hele tiden...

Vi har os været igennem det med mave problemer. Men det gik i sig selv... Men det er ikke sjovt!!!

Håber at i finder ud af noget. Fordi der er ikke noget værre end at gå og ikke vide noget!!!

åhh hvor er det bare frustrende for jer. man føler sig magtesløs.  for ja der er bare ikke noget værre end uvished.... især når det er vores børn det handler om.

Anmeld

19. oktober 2010

Mi

Mormilla skriver:

Hej Allesammen,

På forhånd tak til alle.

Hilsen fra os.

ÅHH kender det kun alt for godt og det er SÅ hårdt. Fra vores datter startede i vuggestue 9 måneder gammel og til langt ud på foråret hvor hun var 1½ år var hun syg hver eneste uge. Ofte var det bare let feber som gik væk i løbet af en dag eller to, andre gange var hun mere syg. Vi gik også til lægen og fik at vide at det var virus, at hun ville blive mere modstanddygtig når hun fyldte to år, og at hun kunne være syg sådan i et halvt til et helt år uden at de kunne gøre noget ved det

Men det er hårdt at se på at de er så syge og også svært at blive ved med at tage fri fra arbejde eller finde anden pasning.

Jeg har ingen gode råd til jer, andet end at have god håndhygiejne, koge sutterne ofte, og selvfølgelig sørger for at han spiser sund og godt og får sin søvn.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

20. oktober 2010

Mormilla

MarianneSonne skriver:

ÅHH kender det kun alt for godt og det er SÅ hårdt. Fra vores datter startede i vuggestue 9 måneder gammel og til langt ud på foråret hvor hun var 1½ år var hun syg hver eneste uge. Ofte var det bare let feber som gik væk i løbet af en dag eller to, andre gange var hun mere syg. Vi gik også til lægen og fik at vide at det var virus, at hun ville blive mere modstanddygtig når hun fyldte to år, og at hun kunne være syg sådan i et halvt til et helt år uden at de kunne gøre noget ved det

Men det er hårdt at se på at de er så syge og også svært at blive ved med at tage fri fra arbejde eller finde anden pasning.

Jeg har ingen gode råd til jer, andet end at have god håndhygiejne, koge sutterne ofte, og selvfølgelig sørger for at han spiser sund og godt og får sin søvn.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Mange tak

Vi fik os af vide at det ville gå over når han var ca.2 år. Men det er nu blevet ændret til 3 år

Men snakkede med vores egen læge i dag og han synes at det var for dårligt at vi ikke får nogen behandling fra syghuset. Så nu skal han ha noget forbyggende astma medicin. Han synes at han skulle ha haft det for lang tid siden. Så nu sker der noget

Men vil lige sige at vi koge sutter hele tiden og er meget obs på mad og hyg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.