10 uger med Alvin & Viola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Ina33

Nuuurrhh hvor er de smukke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bare skønne!!! Og hvor er det herligt at høre at det er blevet nemmere!!! De ligner to meget tilfredse trivselspomfritter, og du har al mulig grund til at være stolt!! Du er en rigtig bævermor!!!

Knus og kram

Anmeld

19. oktober 2010

-Milla-

Hvor ser de bare skønne ud. Stort tillykke med dem.

Anmeld

19. oktober 2010

Tanja84

Åååhhh hvor dejligt med en lille update, tænker ofte på jer

Hvor er de dog bare blevet dejlige og sikke godt de har taget på. Emma blev 10 uger i går, og vejede 4700 i sidste uge. Så hun er fortsat kun en lille spirrevip, men lever til gengæld fuldt op til udtrykket, lille men vaks

Er dejligt  at høre de er blevet nemmere, de ser da i hvert fald ud som om de trives i bedste velgående. Du må uden tvivl være en meget (velfortjent) stolt mor

Hvor er det sødt med deres mellemnavne som de har arvet fra deres bedsteforældre

Knus herfra

Anmeld

19. oktober 2010

smokin

KaMa skriver:

Så bliver de to små pomfritter 10 uger i dag

I dag blev de navngivet:

Alvin Johann Reland  

Viola Ann Reland

Johann efter Alvins morfars morfar og Ann efter Violas mormor.

Jeg har desværre ikke rigtig tid til at holde en fest for dem. Det må blive når de bliver lidt ældre..

Pomfritterne er slet ikke så små længere. Viola vejer 5200 gram og Alvin er opppe på 5800 gram. De trives super godt og de smiler stort nu. Specielt om natten, hvor humøret når uanede højder.. mærkeligt.

Nu hvor de er rundet 2 måneder er der sket en markant ændring i vores hverdag. De er blevet meget lettere, synes jeg.

De sover bedre om natten (stadig med mad hver 3.-4. time). Deres maver fungerer godt og jeg kender dem efterhånden så godt, at jeg ved, hvad de forskellige ting betyder. Alvin "slås" fx lige i 20 min før han overgiver sig til søvnen. Det er med store armbevægelser, sutten bliver kastet ud af munden og han græder lidt. Viola derimod skal have en lille rest mælk at falde i søvn på - ellers skriger hun op og nægter at sove.

Alt i alt så er jeg rigtig begyndt at nyde mit nye liv som mor til to lækre børn. Lige nu ligger de på hver side af mig i sofaen og småsover

1. billede fra i dag

2. billede fra en sen nattetime. De er iført deres meget sigende nattøj..

hvor er de lækre.

Anmeld

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

KaMa skriver:

Så bliver de to små pomfritter 10 uger i dag

I dag blev de navngivet:

Alvin Johann Reland  

Viola Ann Reland

Johann efter Alvins morfars morfar og Ann efter Violas mormor.

Jeg har desværre ikke rigtig tid til at holde en fest for dem. Det må blive når de bliver lidt ældre..

Pomfritterne er slet ikke så små længere. Viola vejer 5200 gram og Alvin er opppe på 5800 gram. De trives super godt og de smiler stort nu. Specielt om natten, hvor humøret når uanede højder.. mærkeligt.

Nu hvor de er rundet 2 måneder er der sket en markant ændring i vores hverdag. De er blevet meget lettere, synes jeg.

De sover bedre om natten (stadig med mad hver 3.-4. time). Deres maver fungerer godt og jeg kender dem efterhånden så godt, at jeg ved, hvad de forskellige ting betyder. Alvin "slås" fx lige i 20 min før han overgiver sig til søvnen. Det er med store armbevægelser, sutten bliver kastet ud af munden og han græder lidt. Viola derimod skal have en lille rest mælk at falde i søvn på - ellers skriger hun op og nægter at sove.

Alt i alt så er jeg rigtig begyndt at nyde mit nye liv som mor til to lækre børn. Lige nu ligger de på hver side af mig i sofaen og småsover

1. billede fra i dag

2. billede fra en sen nattetime. De er iført deres meget sigende nattøj..

TILLYKKE MED DEM og hvor er de da bare for dejlige

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

Hvor er de bare skønne, og det varmer mig at høre, du er kommet styrket igennem krisen og nu kan begynde at nyde ungerne til fulde

Anmeld

20. oktober 2010

Vial

Tanja84 skriver:

Åååhhh hvor dejligt med en lille update, tænker ofte på jer

Hvor er de dog bare blevet dejlige og sikke godt de har taget på. Emma blev 10 uger i går, og vejede 4700 i sidste uge. Så hun er fortsat kun en lille spirrevip, men lever til gengæld fuldt op til udtrykket, lille men vaks

Er dejligt  at høre de er blevet nemmere, de ser da i hvert fald ud som om de trives i bedste velgående. Du må uden tvivl være en meget (velfortjent) stolt mor

Hvor er det sødt med deres mellemnavne som de har arvet fra deres bedsteforældre

Knus herfra

De får også modermælkserstatning, så de gror som ukrudt..

Hvor er din lille prinsesse da bare alt for dejlig.

Anmeld

20. oktober 2010

Sofia

Smukke smukke børn! Og hvor er de grå dragter med handsken bare lækre, hvor har du købt dem???

Anmeld

21. oktober 2010

DK

Ejjj hvor er de vokset!!! Og lækre!!

Dejligt at i er ved at have fundet jeres rytme! Det hele bliver så meget lettere når man bedre kan tyde hvad det er de vil og hvordan man kan få dem til at--- ja altså holde mund og sove, ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.