10 uger med Alvin & Viola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.913 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Vial

Så bliver de to små pomfritter 10 uger i dag

I dag blev de navngivet:

Alvin Johann Reland  

Viola Ann Reland

Johann efter Alvins morfars morfar og Ann efter Violas mormor.

Jeg har desværre ikke rigtig tid til at holde en fest for dem. Det må blive når de bliver lidt ældre..

Pomfritterne er slet ikke så små længere. Viola vejer 5200 gram og Alvin er opppe på 5800 gram. De trives super godt og de smiler stort nu. Specielt om natten, hvor humøret når uanede højder.. mærkeligt.

Nu hvor de er rundet 2 måneder er der sket en markant ændring i vores hverdag. De er blevet meget lettere, synes jeg.

De sover bedre om natten (stadig med mad hver 3.-4. time). Deres maver fungerer godt og jeg kender dem efterhånden så godt, at jeg ved, hvad de forskellige ting betyder. Alvin "slås" fx lige i 20 min før han overgiver sig til søvnen. Det er med store armbevægelser, sutten bliver kastet ud af munden og han græder lidt. Viola derimod skal have en lille rest mælk at falde i søvn på - ellers skriger hun op og nægter at sove.

Alt i alt så er jeg rigtig begyndt at nyde mit nye liv som mor til to lækre børn. Lige nu ligger de på hver side af mig i sofaen og småsover

1. billede fra i dag

2. billede fra en sen nattetime. De er iført deres meget sigende nattøj..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Lisbeth1985

Åhh, hvor er de bare dejlige Tillykke med dem

Anmeld

19. oktober 2010

Laulund87

Hvor er de bare dejlige..Suk! Og så har jeg lagt mærke til at de er de mest velklædte babyer jeg længe har set

Dejligt at det går bedre og nemmere

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

altid dejligt med en lille opdate, og hvor er det skønt at høre at det er blevet lidt lettere for dig efterhånden.

Anmeld

19. oktober 2010

LISBETH:-)

Smelte smelte - 2 vidundere det er de ihvertfald!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

19. oktober 2010

wamse

Hvor er de bare super dejlige

Anmeld

19. oktober 2010

Vial

Laulund87 skriver:

Hvor er de bare dejlige..Suk! Og så har jeg lagt mærke til at de er de mest velklædte babyer jeg længe har set

Dejligt at det går bedre og nemmere

Haha. Ja, de er meget velklædte næsten altid i Molo eller Ida T. Det er sgu lidt en joke. Vi kommer nemlig næsten aldrig ud - kun til lægen!

Det er min gode tøjpusher som har en super god smag

Anmeld

19. oktober 2010

Laulund87

KaMa skriver:

Haha. Ja, de er meget velklædte næsten altid i Molo eller Ida T. Det er sgu lidt en joke. Vi kommer nemlig næsten aldrig ud - kun til lægen!

Det er min gode tøjpusher som har en super god smag

Hehe de må jo også gerne være velklædte derhjemme for mor

Synes mange har en tøjpusher herinde, jeg vil også have en

Anmeld

19. oktober 2010

Vial

Laulund87 skriver:

Hehe de må jo også gerne være velklædte derhjemme for mor

Synes mange har en tøjpusher herinde, jeg vil også have en

Jeg har fundet hende på min-mave.dk. Hun er mor til et sæt tvillinger fra januar, så har desværre ret mange sommerkjoler og korte bukser til denne her kolde tid..hmmm... Jeg må sælge videre..

Anmeld

19. oktober 2010

Laulund87

KaMa skriver:

Jeg har fundet hende på min-mave.dk. Hun er mor til et sæt tvillinger fra januar, så har desværre ret mange sommerkjoler og korte bukser til denne her kolde tid..hmmm... Jeg må sælge videre..

Smart Ja det må du hellere ellers kommer de små pus da til at fryse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.