Århh hvad gør jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Kamelia

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg i dag er 37+6 og kan gå i fødsel når som helst jo og meningen er at min mor skal passe mine to børn mens.

Men problemet er simpelhen at min mor er så utilregnlig, hun høre ikke sin tlf. hvis hun sover (nogle gange har jeg brugt flere timer på at få fat i hende) og hun drøner landet rundt selvom hun ved at jeg kan gå i fødsel når som helst  De steder hun køre hen (så som min mormor osv osv.) ligger mindst 1 times kørsel fra hvor vi bor og det er sådan at når jeg går i fødsel har jeg lige 25-30 min kørsel til sygehuset (alt efter trafik self.) de to andre fødsler er gået ret hurtige og frygter sådan at jeg ikke når på sygehuset hvis jeg lige skal bruge flere timer på at få ringet min op eller hun lige skal køre fra den anden ende af landet..

Århh det stresser mig bare så meget at hun er så utilrenglig  mest fordi vi bare ikke lige har andre til at tage ungerne hvis min mor er helt umulig og få fat på.

hmm det kan godt være at jeg får på puklen nu, men synes dit indlæg er noget egoistisk.

Du skal da være rigtig glad for at din mor vil hjælpe, men hun kan da ikke sidde de næste 4 uger og vente på at du føder. Hun har også et liv og det er da ikke at være "utilregnelig" at leve sit eget liv som en voksen kvinde uden afhængige børn.......altså børn der er flyttet hjemmefra.

Jeg kan god forstå at du står i lidt af et dilemma, men det er nu engang dit dilemma og ikke din mors. Men ja det er ikke nemt at finde en løsning på hvis der slet ikke er andre omkring dig til at hjælpe.

Er der ikke en far til de andre børn der kan hjælpe? Kan ikke lige gennemskue om du er alene!

Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker lidt om hun mon ikke bliver mere opmærksom når du kommer tættere på?

for ellers kan jeg kun se den løsning at farmand bliver hjemme og passer de store. (ved godt det ikke er en super løsning) men jeg ser bare ikke mange andre alternativer.

for øvrigt skriver du kun om din mor og din svigermor.... hvad med far/svigerfar?

ellers synes jeg du har fået mange andre gode råd, så håber du finder en løsning.... boede du her i nærheden  sku du bare sige til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.