Uh hvor jeg kender det! fødte den dejligste lille pige i august efter at have aftalt at min søster skulle se efter de 3 andre så far kunne være med til fødslen. en aftale vi lavede sidste efterår! hele graviditeten igennem har hun gang på gang lovet at hun nok skulle komme, for det var jo en aftale!
men da dagen kom, og lille pigen var på vej svarede hun ikke telefonen... så jeg tog en taxi til sygehuset og lod en meget vred far være hos vores 3 børn mens han og jeg forgæves forsøgte at fange 'årets moster'...
da jeg endelig fik fat på hende var hendes opmærkning at hun havde festet med kæresten i går og var for fuld. hun hade 'lagt å sovt' og var nu på vej på arbejde.. og hvad det egetlig var jeg ville hun skulle gøre.
jeg svarede at jeg ville have at hun skulle holde sit løfte og bad hende undskylde mig da jeg var i fuld fødsel. -så hængte jeg på..
30 minutter senere gik min lettede mand igennem døren til fødestuen, min søster var hos ungerne.. vores datter kom til verden 5 minutter senere.
jeg har ikke set min søster siden den dag, hun har aldrig set min datter og kommer heller ikke til det!!
jeg håber dog det vil gå lettere for dig, er der mon ikke en der kan babysitte herinde fra??
Anmeld