loggi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. august 2008

heaven

sidste bryllupsting for i dag, og helt seriøst..... hvorfor skal i giftes en fredag, og ikke en lørdag, som er "normalt"...

Jannie - nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Lise

Ellers kunne det jo ikke blive 0808080808080808...

Hey - i kunne også gifte jer den 20. som er en onsdag, det er 2008 2008

:D

Anmeld

3. august 2008

Lise

Hey Loggi - hvor skal i giftes?

Må man komme og glo? :P

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

hmmm, det er fordi!

jeg har en underlig mand, lol...nej...da han friede stak han en dato ud, 080808...så måtte jeg helt selv bestemme hvordan festen skulle holdes og om jeg ville i kirke eller på rådhus, bare han måtte sætte datoen!

og den fik han så trumfet igennem

vi blev forlovet 060606, og dengang sagde han til mig, at så kunne vi blive gift 070707...det ville jeg jo så ikke, for det var min fars fødselsdagsdato, og den dag er bare...hmmm, rimelig vigtig for mig at holde fast i! og så sagde Michael at så måtte jeg jo vente til 080808...og sådan blev det.

han joker med det er fordi han bedre kan huske datoen så!

Anmeld

3. august 2008

Lene76

loggi er lige nød til at sige det med nerver på lørdag det er helt ok men jeg var ik nevøs før jeg stod og sku ind i kirken..... men da dørene åbnede så var de væk for oppe ved alteret stod min kommende mand og stor tuede sammen med min svigerfar og ja så forsvandt min nerver.... får jeg nu ik tid el energi vil jeg bare lige siger nyd det nyd det... det er nok den bedste dag i mit liv lige pånær da jeg fødte mine dejlige unger....

knus og godnat fra Lene

Anmeld

3. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

hmmm, det er fordi!

jeg har en underlig mand, lol...nej...da han friede stak han en dato ud, 080808...så måtte jeg helt selv bestemme hvordan festen skulle holdes og om jeg ville i kirke eller på rådhus, bare han måtte sætte datoen!

vi blev forlovet 060606, og dengang sagde han til mig, at så kunne vi blive gift 070707...det ville jeg jo så ikke, for det var min fars fødselsdagsdato, og den dag er bare...hmmm, rimelig vigtig for mig at holde fast i! og så sagde Michael at så måtte jeg jo vente til 080808...og sådan blev det.

hehe, okay.... udspekuleret er han, hehe.... gud nåde og trøste ham så, hvis han glemmer en bryllupsdag, hva??? ej, egentlig sjovt med det tal-spil der...

Jannie - ikke så nysgerrig mere:P

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

uhhh.....hot emne...jeg kan slet ikke følge med, men jeg vil da forsøge...lol

Lise ja da kom du bare og glo, Lindholm kirke!
og lol...jeg holder sgu ved datoen...nu har jeg vist efterhånden ventet længe nok på ham Michael (L)

og Lene (L) hvor er du bare sød....luw u!

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

hmmm, det er fordi!

Din mand holder da i det mindste ord... Min kæreste kom i dag (lidt for sjov tror jeg) med det forreslag at vi kunne gifte os d. 070809... Men da jeg så siger top gider han ikke alligevel...

Anmeld

3. august 2008

Lise

Loggidut skriver:
Lise ja da kom du bare og glo, Lindholm kirke!

Ok. Hvad tid?

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Loggidut skriver:

hmmm, det er fordi!

Din mand holder da i det mindste ord... Min kæreste kom i dag (lidt for sjov tror jeg) med det forreslag at vi kunne gifte os d. 070809... Men da jeg så siger top gider han ikke alligevel...

så er det fandme bare op med koteletterne, og fortæl ham han ikke skal gøre grin med dig...>(

det er så vigtigt for sådan nogle tøsebørn som os har jo ventet på sådan en dag...og den må de bare ikke gøre grin med...:$

hvor er det bare synd for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.