Løbet er kørt!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbethita skriver:

Man skal slet slet ikke undervurderer Bilka. (Eller Ikea for den sags skyld). Der er faktisk ret mange lækre babytøj mv. ting. 

Ha hah a...griner af dine konkurrence-tilmeldinger! Du lyder ligesom mig. Lige nu er det dog mest på nettet, hvis jeg lige keder mig. Jeg vandt en goodiebag hos bladet Costume (en taske med en masse dyre dyre sager i - bla. cremer og ting og sager i) til en værdi af 4600kr for to måneder siden. Det KAN lade sig gøre at vinde, he he! Min kollega har vundet en rejse til 30.000 i Bilka....såååå....!!! 

Skriv lige, hvis du går hen og vinder, ikke?? Ha en skøn aften ;-)

Jaja Jeg skal da helt sikkert nok blære mig, når jeg vinder en bil

Jeg deltager sjældent i konkurrencer på nettet mere... Syns det er blevet så omstændigt. Men gjorde det en del i sin tid... Og vandt også forskellige ting, dog ikke særlig dyre eller vilde ting. Men elsker at vinde hehe..

Og NARHARJ Slet ikke undvære IKEA hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

mariamiss6

Arj hvor er de fede... Det er STORE PIGE støvler.... Hehe det er så sejt at Idun bare er i stand til at sige hvad hun vil og ikke vil - på den fede måde

Og lige her tænkte jeg faktisk også på, hvor dejligt det egentlig er, at hun er sådan en pussenusse en,, som godt kan finde på at liiige pusse nusse lidt hos en anden, hvis mor eller far ikke har tid eller er i nærheden.... Det er sgu da hyggeligt :D

Ih hun bliver SÅ stor nu :D

Anmeld

19. oktober 2010

DK

Uhh Kirstine har heldigvis endnu ikke opdaget at man kan bestemme selv! Jeg ved godt at min indflydelse nærmer sig mållinjen med hastige skridt så jeg nyder det aaaalt det jeg kan!Jeg spørger hvad hun kan lide, men i sidste ende er det mig enerådigt der bestemmer! (lidt endnu i alt fald)

Jeg var i Illum i København, og der fortalte ekspedienten at børn helt ned til de var en 3 år NÆGTEDE at have tøj på deres forældre valgte til dem (altså hvis børnene var med ude og handle) Jeg måbede da hun fortalte det. Hun sagde så også at hun havde lagt mærke til at de jydske børn ingen indflydelse havde på den slags før de var langt ældre.

Gade vide om det er rigtigt? Altså er vi bare super strenge og bestemmer-agtige herovre i det mørke vest??

Derudover ligner det et par fine støvler Idun har valgt, og om ikke andet ser hun meget tilfreds ud!! Kirstine valgte selv i år, i den henseende at jeg gav hende to muligheder og så kunne hun selv vælge ud fra det! Hun har ikke termostøvler og et par pæne, men istedet et par ecco der kan holde/du til det hele. Jeg blev tvunget i termostøvler til jeg var ca 14 år af min mor, og kan i dag IKKE tåle synet (eller minderne) om termostøvler, he he....

Anmeld

19. oktober 2010

Lillefe

Hehe puha ja min datter har også allerede en mening om hvad som er sejt, men ikke så slemt endnu!!... hihi.. men de er da seje`!!!

Anmeld

19. oktober 2010

SpunkenJo

Din datter har sindsygt go stil!!! Stol endelig på hendes dømmekraft i den retning!
- sådan nogen støvler vil jeg da osse ha!!

Hun er godt nok en køn pige! (og nu i meget smarte støvler )

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

DK skriver:

Uhh Kirstine har heldigvis endnu ikke opdaget at man kan bestemme selv! Jeg ved godt at min indflydelse nærmer sig mållinjen med hastige skridt så jeg nyder det aaaalt det jeg kan!Jeg spørger hvad hun kan lide, men i sidste ende er det mig enerådigt der bestemmer! (lidt endnu i alt fald)

Jeg var i Illum i København, og der fortalte ekspedienten at børn helt ned til de var en 3 år NÆGTEDE at have tøj på deres forældre valgte til dem (altså hvis børnene var med ude og handle) Jeg måbede da hun fortalte det. Hun sagde så også at hun havde lagt mærke til at de jydske børn ingen indflydelse havde på den slags før de var langt ældre.

Gade vide om det er rigtigt? Altså er vi bare super strenge og bestemmer-agtige herovre i det mørke vest??

Derudover ligner det et par fine støvler Idun har valgt, og om ikke andet ser hun meget tilfreds ud!! Kirstine valgte selv i år, i den henseende at jeg gav hende to muligheder og så kunne hun selv vælge ud fra det! Hun har ikke termostøvler og et par pæne, men istedet et par ecco der kan holde/du til det hele. Jeg blev tvunget i termostøvler til jeg var ca 14 år af min mor, og kan i dag IKKE tåle synet (eller minderne) om termostøvler, he he....

Måske er det en kulturforskel på sjællandske børn. Måske er de ikke super strenge, men jyder er mere sindige og sætter ikke rigtig deres mening igennem? Måske er det bare ligesom ham fra the julekalender, med at alting bare er wældigt??...

Men altså - jeg kender godt de der minder fra barndommen. Jeg har dog aldrig haft termogummistøvler Men - Jeg ønskede mig INDERLIGT en flyverdragt og jeg havde altid KUN 2 delt... Så jeg har naturligvis købt flyverdragter til Idun, indtil hun selv sagde: Hvorfor får jeg aldrig 2-delt... det er meget nemmere...  Så fik hun naturligvis 2delt. Min mor nægter at det var sådan. Hun kan slet ikke huske det. Men det har nok ikke betydet så meget for hende, som det gjorde for mig

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

SpunkenJo skriver:

Din datter har sindsygt go stil!!! Stol endelig på hendes dømmekraft i den retning!
- sådan nogen støvler vil jeg da osse ha!!

Hun er godt nok en køn pige! (og nu i meget smarte støvler )

Hehe Skulle måske have taget billeder af dem jeg syntes var seje Så kunne det være der også var et par stykker der havde holdt med mig HAHA

Men altså - ja - de klæder hende også vildt godt, og endnu bedre, fordi hun er glad og stolt, når hun har dem på, fordi det er HENDES støvler

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Iduns drøøøøønsmarte (I LUVE) støvler, er jo efterhånden slidt desværre. Det smerteligt, da jeg så at sålen var gået fra i den ene ende...

MEN - så var der støvler i Bilka igen. Sidste år købte vi dem i tøj og sko, efter de havde været i Bilka, fordi det er samme kæde. Så idag var Idun og jeg dernede... Og altså - helt ærligt mand - LØBET ER KØRT!!!!!!... Mor er blevet dekraderet... Alle de støvler som MOR syns var mega seje - som var MANGE, syntes Idun bare var nedern Æv. For der var flere der var VIRKELIG seje, som i 'Dem gad mor virkelig godt selv at have'!!! Mmm... Men Idun fandt et par støvler som hun selv syntes var COOOOL. Udover dem, så har hun jo så termo-gummistøvler og så købte vi også et sæt mørkelilla termotøj for 100 kr!!!!!!!!!!! For fanden du! Det var billigt. (tak farmor) Og det virker som ret lækker kvali - Og igen, så var mors idé heller ikke spor sej, for sølvfarvet var absolut ikke in... Så det blev det mørkelilla...

Men her kan I se støvlerne. Ikke nogen seje snørestøvler, eller med spænder eller noget... Men de er da smarte bare ikke mors stil - Men IDUNS! - Så nu er hun bare en stor stor pige, med sin egen stil. Suk... - Godt lillesøster er kommet til, så jeg kan bestemme støvler et par år endnu hehe...

De bliver hurtigt store! Selvfølgelig har hun da sin helt egen stil nu, hun er startet i skole. Så skal mor da slet ikke diktere stilen længere

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

haha ja hun er da blevet stor når hun selv har fået smag for tingene Synes de er super smarte og hvor er hun charmerende når hun står sådan der Du kan være en stolt mot med en modebevist ung pige

Godt der er en ny lille pige som du kan købe støvler til de næste par år hehe

Anmeld

19. oktober 2010

SpunkenJo

Zafir skriver:

Hehe Skulle måske have taget billeder af dem jeg syntes var seje Så kunne det være der også var et par stykker der havde holdt med mig HAHA

Men altså - ja - de klæder hende også vildt godt, og endnu bedre, fordi hun er glad og stolt, når hun har dem på, fordi det er HENDES støvler

Og det er jo sådan det ska være

Selvstændige børn er vejen frem !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.