Uhh Kirstine har heldigvis endnu ikke opdaget at man kan bestemme selv! Jeg ved godt at min indflydelse nærmer sig mållinjen med hastige skridt så jeg nyder det aaaalt det jeg kan!Jeg spørger hvad hun kan lide, men i sidste ende er det mig enerådigt der bestemmer! (lidt endnu i alt fald)
Jeg var i Illum i København, og der fortalte ekspedienten at børn helt ned til de var en 3 år NÆGTEDE at have tøj på deres forældre valgte til dem (altså hvis børnene var med ude og handle) Jeg måbede da hun fortalte det. Hun sagde så også at hun havde lagt mærke til at de jydske børn ingen indflydelse havde på den slags før de var langt ældre.
Gade vide om det er rigtigt? Altså er vi bare super strenge og bestemmer-agtige herovre i det mørke vest??
Derudover ligner det et par fine støvler Idun har valgt, og om ikke andet ser hun meget tilfreds ud!! Kirstine valgte selv i år, i den henseende at jeg gav hende to muligheder og så kunne hun selv vælge ud fra det! Hun har ikke termostøvler og et par pæne, men istedet et par ecco der kan holde/du til det hele. Jeg blev tvunget i termostøvler til jeg var ca 14 år af min mor, og kan i dag IKKE tåle synet (eller minderne) om termostøvler, he he....
Anmeld