Løbet er kørt!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Iduns drøøøøønsmarte (I LUVE) støvler, er jo efterhånden slidt desværre. Det smerteligt, da jeg så at sålen var gået fra i den ene ende...

MEN - så var der støvler i Bilka igen. Sidste år købte vi dem i tøj og sko, efter de havde været i Bilka, fordi det er samme kæde. Så idag var Idun og jeg dernede... Og altså - helt ærligt mand - LØBET ER KØRT!!!!!!... Mor er blevet dekraderet... Alle de støvler som MOR syns var mega seje - som var MANGE, syntes Idun bare var nedern Æv. For der var flere der var VIRKELIG seje, som i 'Dem gad mor virkelig godt selv at have'!!! Mmm... Men Idun fandt et par støvler som hun selv syntes var COOOOL. Udover dem, så har hun jo så termo-gummistøvler og så købte vi også et sæt mørkelilla termotøj for 100 kr!!!!!!!!!!! For fanden du! Det var billigt. (tak farmor) Og det virker som ret lækker kvali - Og igen, så var mors idé heller ikke spor sej, for sølvfarvet var absolut ikke in... Så det blev det mørkelilla...

Men her kan I se støvlerne. Ikke nogen seje snørestøvler, eller med spænder eller noget... Men de er da smarte bare ikke mors stil - Men IDUNS! - Så nu er hun bare en stor stor pige, med sin egen stil. Suk... - Godt lillesøster er kommet til, så jeg kan bestemme støvler et par år endnu hehe...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

dorthemus

De er da også røvFEDE ...og MØRKE lilla...hihi

Anmeld

18. oktober 2010

Bayze

De er da mega fede!!! Jeg må tilslutte mig store pige Iduns smag

Helt seriøst - de er da lige hende!

Anmeld

18. oktober 2010

Fines mor

Jeg syntes da de er fede;-))))

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

synes faktisk de støvler er vildt fede & de klæ'r hende 

Anmeld

18. oktober 2010

Susan1978

Ja zafir, du er da bare yt..

Jeg synes også de er fede.og egentlig fedt der hverken er snørre eller spænder!

Ea har fået også Lilla støvler. Dem fra Føtex, som ligner Angulus til forveksling, med rågummisål og snørre.

De er dog lige store nok, men det holder hende ikke fra at bruge dem allerede.  Vi har også Termo støvler, for der er ikke foer i disse.

Anmeld

18. oktober 2010

Moderator

Susan1978 skriver:

Ja zafir, du er da bare yt..

Jeg synes også de er fede.og egentlig fedt der hverken er snørre eller spænder!

Ea har fået også Lilla støvler. Dem fra Føtex, som ligner Angulus til forveksling, med rågummisål og snørre.

De er dog lige store nok, men det holder hende ikke fra at bruge dem allerede.  Vi har også Termo støvler, for der er ikke foer i disse.

Dem aguementerede jeg også for hos Idun. Men NIX... Det duede ikke.

Ærgerede mig over at jeg ikke brugte 'omvendt psykologi'... hehe...

Men ja - de er da fine, bare ikke mors stil

Anmeld

18. oktober 2010

lisbethita

Zafir skriver:

Iduns drøøøøønsmarte (I LUVE) støvler, er jo efterhånden slidt desværre. Det smerteligt, da jeg så at sålen var gået fra i den ene ende...

MEN - så var der støvler i Bilka igen. Sidste år købte vi dem i tøj og sko, efter de havde været i Bilka, fordi det er samme kæde. Så idag var Idun og jeg dernede... Og altså - helt ærligt mand - LØBET ER KØRT!!!!!!... Mor er blevet dekraderet... Alle de støvler som MOR syns var mega seje - som var MANGE, syntes Idun bare var nedern Æv. For der var flere der var VIRKELIG seje, som i 'Dem gad mor virkelig godt selv at have'!!! Mmm... Men Idun fandt et par støvler som hun selv syntes var COOOOL. Udover dem, så har hun jo så termo-gummistøvler og så købte vi også et sæt mørkelilla termotøj for 100 kr!!!!!!!!!!! For fanden du! Det var billigt. (tak farmor) Og det virker som ret lækker kvali - Og igen, så var mors idé heller ikke spor sej, for sølvfarvet var absolut ikke in... Så det blev det mørkelilla...

Men her kan I se støvlerne. Ikke nogen seje snørestøvler, eller med spænder eller noget... Men de er da smarte bare ikke mors stil - Men IDUNS! - Så nu er hun bare en stor stor pige, med sin egen stil. Suk... - Godt lillesøster er kommet til, så jeg kan bestemme støvler et par år endnu hehe...

Ej hvor er hun bare en super dejlig pige at se på ;-) Helt vildt så meget udstråling!! Og seje seje støvler. Det er fedt hun får lov til selv at bestemme. Det er hun sikkert super stolt over. 

Hvor havde du købt regntøjet henne? Også i Bilka?? 

Ha en skøn aften. Knus ;-)

Anmeld

18. oktober 2010

Moderator

lisbethita skriver:

Ej hvor er hun bare en super dejlig pige at se på ;-) Helt vildt så meget udstråling!! Og seje seje støvler. Det er fedt hun får lov til selv at bestemme. Det er hun sikkert super stolt over. 

Hvor havde du købt regntøjet henne? Også i Bilka?? 

Ha en skøn aften. Knus ;-)

Jo!! Mega stolt

Vi købte ikke regntøj idag. Det var termotøj... Men det var også i bilka.

Jeg ved godt at det er jævnt og forstads-agtigt, men jeg kan sku godt lide en shoppetur i bilka det er altid gode tilbud på det man liiiige mangler.

Også havde vi god tid idag og deltog i alle konkurrencerne. Så jeg regner med at få ny bil en af dagene hehe... Og en wii og en masse computerspil haha

Anmeld

18. oktober 2010

lisbethita

Zafir skriver:

Jo!! Mega stolt

Vi købte ikke regntøj idag. Det var termotøj... Men det var også i bilka.

Jeg ved godt at det er jævnt og forstads-agtigt, men jeg kan sku godt lide en shoppetur i bilka det er altid gode tilbud på det man liiiige mangler.

Også havde vi god tid idag og deltog i alle konkurrencerne. Så jeg regner med at få ny bil en af dagene hehe... Og en wii og en masse computerspil haha

Man skal slet slet ikke undervurderer Bilka. (Eller Ikea for den sags skyld). Der er faktisk ret mange lækre babytøj mv. ting. 

Ha hah a...griner af dine konkurrence-tilmeldinger! Du lyder ligesom mig. Lige nu er det dog mest på nettet, hvis jeg lige keder mig. Jeg vandt en goodiebag hos bladet Costume (en taske med en masse dyre dyre sager i - bla. cremer og ting og sager i) til en værdi af 4600kr for to måneder siden. Det KAN lade sig gøre at vinde, he he! Min kollega har vundet en rejse til 30.000 i Bilka....såååå....!!! 

Skriv lige, hvis du går hen og vinder, ikke?? Ha en skøn aften ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.