Iduns drøøøøønsmarte (I LUVE) støvler, er jo efterhånden slidt desværre. Det smerteligt, da jeg så at sålen var gået fra i den ene ende... 
MEN - så var der støvler i Bilka igen. Sidste år købte vi dem i tøj og sko, efter de havde været i Bilka, fordi det er samme kæde. Så idag var Idun og jeg dernede... Og altså - helt ærligt mand - LØBET ER KØRT!!!!!!... Mor er blevet dekraderet...
Alle de støvler som MOR syns var mega seje - som var MANGE, syntes Idun bare var nedern
Æv. For der var flere der var VIRKELIG seje, som i 'Dem gad mor virkelig godt selv at have'!!! Mmm... Men Idun fandt et par støvler som hun selv syntes var COOOOL. Udover dem, så har hun jo så termo-gummistøvler og så købte vi også et sæt mørkelilla termotøj for 100 kr!!!!!!!!!!! For fanden du! Det var billigt.
(tak farmor) Og det virker som ret lækker kvali
- Og igen, så var mors idé heller ikke spor sej, for sølvfarvet var absolut ikke in...
Så det blev det mørkelilla... 
Men her kan I se støvlerne. Ikke nogen seje snørestøvler, eller med spænder eller noget... Men de er da smarte
bare ikke mors stil - Men IDUNS! - Så nu er hun bare en stor stor pige, med sin egen stil. Suk... - Godt lillesøster er kommet til, så jeg kan bestemme støvler et par år endnu hehe... 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld