Lidt ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Kaufie

Min mors storebror har nu ligget på hospitalet i lidt over en måned med betændelse i bugspytkirtlen.

Den sygdom kan være overstået fhv hurtigt (et par dage) eller også kan den være temmelig led at komme over - i dette tilfælde er den det sidste. Han har feber konstant -mellem 39 og 40 - får drop i halsen, da hænderne ikke kan klare det mere- har væskeophobninger- bliver umådelig træt bare han er oppe at sidde i en stol 15 min - kan holde mad i sig ca hver anden dag. Der er lagt kateter og han får skyllet det betændte område igennem 6 gange om dagen - men der er bare ingen bedring.

Lige nu ligger han på intensiv - og hans kone sidder og holder ham i hånden.

Og ja, risikoen for at han kan dø af det her lort er til stede.....

Ovenikøbet er min fætter på samme alder som mig psykisk syg - han bor hjemme og kan ikke klare sig selv - så nu er mine forældre taget op for at sove hos ham i nat. Han vil slet ikke snakke med sin mor, og mener i det hele taget slet ikke at der er nogen, der interesserer sig for ham, så det var bedre han slet ikke var her. Hans søskende har forsøgt at få ham indlagt - med min fætters godkendelse - men den sociale skadestue sendte dem hjem eftersom han ikke har gjort noget (skadet sig selv) endnu og ikke har skrevet afskedsbrev...... Hans læge og psykolog har ellers anbefalet indlæggelse.... HVAD FANDEN SKER DER LIGE FOR DET????

Puuuh, det er bare så voldsomme ting at forholde sig til - min onkel har altid været den stærke klippe - er provst - og viede min mand og mig i sin tid - jeg kan SLET ikke forholde mig til at han er så svag og syg.....

Ville ikke noget med dette indlæg - blot have det lidt ud af systemet.....

Mette, temmelig trist når tankerne flyver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

ka li ja

jeg vil bare lige sige at jeg har læst dit indlæg.

og det med indlæggelse, er uhyggeligt, at de ikke gør noget ved.. jeg har desværre hørt det mange gange før..

sender dig et kæmpe kram

og hvad skete der lige med skrift str!!??

Anmeld

18. oktober 2010

ivfmarie

gosh.... Aner ikke hvad jeg skal sige!

Anmeld

18. oktober 2010

BellaT

18. oktober 2010

Lene76

ved ik helt hva jeg ska skrive..... håber dagen imorgen blir bedre

Anmeld

19. oktober 2010

Joan ( Smallie )

Får du lige herfra det må være så hårdt. Ved heller ikke hvad jeg skal skrive.

Anmeld

19. oktober 2010

Kaufie

Tak for krammere - sidste melding er, at min onkels tilstand er stabil igen..... men det er desværre ikke lig med sikkerhed for helbredelse....

Anmeld

19. oktober 2010

linemus

Puha, hvor lyder det rigtig grimt. Sender også en masse tanker og kram og krydser for det snart går bedre for den stakkels familie.

Knus Line

Anmeld

21. oktober 2010

Kaufie

Det bølger lidt frem og tilbage for min onkel. Tidligere i dag lød det som om der nu var fremgang - men her til aften fik jeg at vide, at han med stor sandsynlighed bliver lagt i respirator i nat....... Hans krop kan ikke blive ved med at klare feberen.

Der er fundet calium i hans blod - og det kan vist sære rimelig kritisk for et hjerte......

Det var ellers meningen at mine forældre skulle have William på ferie i weekenden hvor de også har min niece - men nu ender det måske med, at vi får besøg af min niece, så mine forældre kan rykke ud - enten til hospitalet eller til min fætter, der jo heller ikke har det så fantastisk - bare psykisk......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.