Den gang i var gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Joan ( Smallie )

Hvor meget tabte eller tog i på de første 3 måneder?

Ja underligt sprøgsmål men det er fordi jeg snart har tabt mig 10 kg og syntes ellers jeg spiser bedre end sidste gang jeg var gravid og der tabte jeg kun 7 kg.

Det er sku også bare fordi jeg har kvalme og er så træt hele tiden vil heller sove end at spise:$

Men har alligevel ikke så meget kvalme som sidste gang så kan ikke forstå det.

Vil gerne lige høre om jeg er bare lidt nomal8D

Tak på forhånd tøser

(H) Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Anja

Sidste gang tabte jeg mig ca 5 kg frem til jeg var 4 mdr henne og så tog jeg så 11-12 kg på.

Denne gang har jeg ikke haft ret meget kvalme og opkast, så vægten har bare stået stille. Nu er jeg i dag 29+5 og har taget 2½ kg på siden jeg var ved første lægeundersøgelse i uge 10.

Men hvis du har noget ekstra på sidebenene, så er det vel fint nok at smide nogle kg i starten - så er der det mindre at kæmpe med at få af bagefter :)

Anmeld

3. august 2008

Lise

Kan man tabe sig når man er gravid? jeg tog lynhurtigt på, på trods af daglig kvalme (måske fordi jeg manglede opkastningerne?), og i uge 13 måtte jeansne skiftes ud med gravidbukser...

Ahhh, det hjalp dig vist ikke ret meget!

Men altså, for det første; hvis du også tabte dig sidste gang - så er det vel det du gør når du er gravid. Kan det tænkes at du taber dig mere denne gang, fordi der er mere at tabe af? Jeg siger ikke at du er tyk, men det er jo meget normalt at der sidder lidt efter en gravi...

Lise - på dybt vand?

Anmeld

3. august 2008

Joan ( Smallie )

Anja skriver:

Sidste gang tabte jeg mig ca 5 kg frem til jeg var 4 mdr henne og så tog jeg så 11-12 kg på.

Denne gang har jeg ikke haft ret meget kvalme og opkast, så vægten har bare stået stille. Nu er jeg i dag 29+5 og har taget 2½ kg på siden jeg var ved første lægeundersøgelse i uge 10.

Men hvis du har noget ekstra på sidebenene, så er det vel fint nok at smide nogle kg i starten - så er der det mindre at kæmpe med at få af bagefter :)

Der er masser at tage af:$ Men da jeg fik niels vejet jeg det samme 4 dage efter som da jeg havde tabe de 7 kg og det gik hurtig ned fordi jeg ammet men da han så ikke ville det mere skal jeg da lige love for de kg kom igen:$

Anmeld

4. august 2008

Joan ( Smallie )

oooppppp

Anmeld

4. august 2008

birgittemarie

Jeg tog også bare på fra dag 1 på trods af både kvalme og voldsomme opkastninger de første 3 måneder, så jeg er heller ikke til nogen nytte.

Men jeg tror da også, at det bare er sådan det skal være for dig, når du er gravid, når du også tabte dig meget første gang. Denne gang har du jo også den lille Niels at fise rundt efter, så det er garanteret helt naturligt, at du taber dig lidt mere denne gang.

Så jeg er sikker på, at du er helt normal (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

4. august 2008

Loggidut

jeg har været gravid 4 gange nu...og hver eneste graviditet har kostet mig ekstra kilo, jeg har aldrig prøvet at tabe mig mens jeg ventede ungerne.
Med Tif stod vægten stille, og rokkede sig ikke ud af stedet, men kun indtil jeg fandt ud af hun var der....ja og så gik det helt galt!

jeg mener dog agt have hørt, at det skulle være ret normalt at man taber sig i starten, men jeg aner ikke hvor mange kilo der er lovlig at smide!

har du snakket med din læge om det smallie, bare for du lige bliver beroliget?

Anmeld

4. august 2008

Tikki

Jeg tabte mig 3 kg med Iza de første 3 mdr og tog så vildt meget på efterfølgende hurtigt - denne gang har jeg taget på fra starten men kun lidt.........tror også lige jeg ville smutte til lægen, men hvis du har noget at tage af, gør det vist ikke noget, at man taber sig noget, har jeg hørt.....men uden at vide alt for meget.....nå var vist ikke så stor en hjælp
:P

Anmeld

4. august 2008

Sille(smil)

Hej

Jeg tabte mig også nogle kilo i starten af min graviditet (selvom jeg ikke rigtigt havde noget at tabe) og min læge sagde, at så længe jeg spiste sundt og i almindelige mængder, skulle det være fint.

Så jeg ville tage det helt roligt :)

Knus

Anmeld

4. august 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg var den heldige vinder af 16 ugers seriøs kvalme og opkast. Fra uge 6 til uge 10 tabte jeg mig 7 kg, og først omkring uge 25 begyndte jeg at tage på fra min før-graviditetsvægt. Håber jeg slipper for al for meget kvalme og opkast, men det gør mig nu ikke noget, hvis jeg ikke tager på før efter uge 25 næste gang:D Jeg har normalt BMI, men er ikke åleslank, og min JM gav mig en skideballe, da jeg kom til mit første JM-besøg, og vejede 7 kg mindre end før jeg blev gravid. Jeg skulle have henvendt mig noget før, da de kunne have hjulpet mig med kvalmen - selvom min læge bare havde fejet mig af, da jeg ringede dertil. Håber du snart slipper for den kvalme - husker tydeligt hvor drænet man blev af den:'( Kh. Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.