Paradise Hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2008

Honningblomst

Sådanne programmer, der kan man jo tænke lidt over hvem der er dummest;) dem der ser det eller dem der er med.(sagt med et spil på læben...) De kloge er i hvert fakd helt sikkert dem der laver det og tjener på det.. Knus Eva...som engang så det der forfærdelig Big Brother, men nu må indrømme at min tid er for kostbar til tv..:) det eneste jeg gerne vil se er sporløs sammen med min søn, som ville ønske han kunne finde sin far gennem det program:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2008

Pia.

Hej Eva...

Ej altså det skar da helt ind i hjertet det du skrev... Ønsker jeppe virkelig at finde sin "rigtige" far ?? det lyder så forkert at skrive rigtige far... For i mine øjne er det jo Rasmus der er far til dem alle tre...

Giv den store dejlige jeppe dreng en knuser fra mig.

Anmeld

16. februar 2008

Honningblomst

[citat]Hej Eva... Ej altså det skar da helt ind i hjertet det du skrev... Ønsker jeppe virkelig at finde sin "rigtige" far ?? det lyder så forkert at skrive rigtige far... For i mine øjne er det jo Rasmus der er far til dem alle tre... Giv den store dejlige jeppe dreng en knuser fra mig.[/citat] Ja, han sagde det for noget siden...han følte sig halv, sagde han..:'( og han ville bare gerne se ham, om han lignede og hvem han var. Han vidste godt Rasmus var hans far, men man kan jo se at Konrad og Bertram ligner ham og er som ham...det sagde han også og en masse andet. Som virkelig gjorde jeg gtræd indeni. Men jeg måtte jo tale med ham og prøve at give ham et håb om at man måske en dag kan...Men ja, en længere historie, vi lige må tage en dag. Kram og tak for dine søde ord... Skal nok sende dit knus videre... Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.