Paradise Hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. februar 2008

lllise

Hejsa Er der nogle her inde der følger med i paradise hotel på tv 3??? 8D Jeg synes det er vildt spændende og sjovt, det med at nogle af dem møder deres ex derinde. Jeg kan godt lide Mads & Marlene, nok fordi det ser ud som om, at de ikke er helt færdig med hinanden. Men synes også, at det er rigtig synd for hende Nicoline som har følser for Mads:'( Min familie er gået i seng når det kommer så jeg har stuen og tvet helt for mig selv, det nyder jeg. Knus Lotte - der vist er bleven tilhænger af Paradise Hotel:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2008

Pia.

Hej Lise-Lotte

Nej det gør jeg ikke *S* Ser rigtig meget og følger stort set med i alt hvad jeg kan men lige paradise hotel det ser jeg ikke.... Hvorfor ved jeg ikke men det har nok aldrig fanget mig... :)

Knus Pia, som ser stort set alt andet...;)

Anmeld

13. februar 2008

SaNiNa

Har slet ikke set noget af det så lidt af det først gang de sendte det men syntes det er for lang ude til det er noget for mig...

Sanne

Anmeld

13. februar 2008

Kristina V

uha ville rigtig gerne men i har desværre ikk tv3. Har fulgt med i alle de andre sæsonner..

Anmeld

13. februar 2008

Løvepigen

JAAAA jeg ser paradise, jeg er også totalt afhængig af det, det er helt forfærdeligt.. faldt dog i søvn i går midt i det, så jeg ved ikke hvad det sluttede med, men det finder jeg nok ud af når jeg tænder i aften.

Anmeld

15. februar 2008

lllise

Hej Paradise-tøser

Hvad sker der lige for Mads???? >(Synes slet overhovde ikke om ham mere, synes ikke at det er i orden, at gå og kysse med Nicoline og så der efter gå i seng med Marlene. De to skulle tage og gå imod ham.

Hmm ham Rasmus lyder også lidt farligt, ham kan de da ikke stole på. Kan ikke lige finde ud af om det måske er en kanon god idé det han har gang i eller om han skyder sig selv i foden(?)

Karina er smart hun har jo endeligt to fyre hun kan gå til, det tror jeg at hun kan komme rigtig langt med.

Spændende hvad der sker i næste uge8D

Knus Lotte
-Rigtig god weekend tøser(C)

Anmeld

15. februar 2008

Heidi.

Er Paradise Hotel ikke bare et sindsygt dårligt mediecirkus??

Jeg ville seriøst være flov hvis jeg kendte nogle af dem der deltog..

Kh Heidi

Anmeld

15. februar 2008

MorCamilla

Det er utroligt hvad man kan lave tv programmer om synes jeg... :)) Jeg ville ALDRIG selv stille op til sådan noget - hvad andre gør vil jeg ikke blande mig i... :$

Anmeld

16. februar 2008

Løvepigen

jeg kunne heller aldrig drømme om at være med i paradise.. syntes det var lidt komisk da en af dem sagde at det var noget de kunne fortælle deres børn om engang.. hmmm

men men jeg kan jo ikke lade være med at følge med i det. og ja hvad er det lige mads han har gang i, once a cheater always a cheater ! >(
De skulle droppe ham begge to

Knus Julie

Anmeld

16. februar 2008

Charlotte_82

desværre ikke denne gang. Men så det tidligere da de tidligere sæsoner blev vist. Nu er manden startet med at arbejde om dagen hvor han tidligere var på job om aftenen så nu skal vi pludselig til at deles om tvet og vi har en lille trold der sover sammen med os i soveværelset så der kan vi ikke rigtigt se tv inde for tiden..øv øv :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.