Dyyyyyyygtiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

ka li ja

hold kæft han er dygtig lise!!!

det er vist ikke helt de første skridt!! eller hva??han klarer endda dørtrinnet:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Lene76

hehe hehe hvor er han dyyyyyyyyyyyyyygtig:D

glæder mig til viktor osse selv kan, blir noget nemmere.

så kan godt forstå du er stolt....:)

Anmeld

3. august 2008

Lise

ka li ja skriver:

hold kæft han er dygtig lise!!!

det er vist ikke helt de første skridt!! eller hva??han klarer endda dørtrinnet:D

Ajj, han begyndte som nævnt i rende rundt i tirsdags, men filmen er skudt idag ;)

Anmeld

3. august 2008

birgittemarie

Nååårh, hvor er han dygtig (L)(L) Og sikke et fint tårn, han får væltet der (H)

Anmeld

3. august 2008

linemus

Neiii, hvor er han dygtig :) Glæder mig til pigerne slipper herhjemme og går selv (selvom der sikkert bliver et farligt rend...) [citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Men det er jo nok desværre vuggestuen der får den glæde at se de første skridt :'( [/citat] Avs, AG - nu får jeg helt ondt i maven. Mine tøser starter om en uge, så de har bare af at vise mig de første skridt!!! Slip så!!! :(

Anmeld

3. august 2008

Lise

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Neiii, hvor er han dygtig :) Glæder mig til pigerne slipper herhjemme og går selv (selvom der sikkert bliver et farligt rend...) [citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Men det er jo nok desværre vuggestuen der får den glæde at se de første skridt :'( [/citat] Avs, AG - nu får jeg helt ondt i maven. Mine tøser starter om en uge, så de har bare af at vise mig de første skridt!!! Slip så!!! :( [/citat] Altså, i tirsdags da Chr hentede Simon sagde gokken at han havde rejst sig og gået flere gange. Og der havde vi ikke set det endnu (udover de famøse 6-7 skridt til fødselsdagen) - men det gjorde det slet ikke mindre fantastisk da han så kom hjem og gik stolt rundt. Vi var sååååe stolte af ham. Pyt med at de har set det før os, for han viste jo os det lige bagefter...

Anmeld

4. august 2008

Siber

næ hvor er han dygtig, super lille film!

Glæder mig også til Johanna spankulere rundt!

Knus Siber

Anmeld

4. august 2008

Sille(smil)

Han er bare rigtig god:P Og sikke hurtigt han har lært at gå så langt.

Selvom det er lidt hårdt når de bare er alle vegne, så er det også rigtig dejligt at de kan gå selv.

Stort tillykke med det:)

Anmeld

4. august 2008

bette

hehe hvor er han da bare dejlig.. så går han bare derud af.. og lige hen til tårnet og vælter det.. klassiker.. :D

det er bare skønt når man kan tage dem i hånden og sige kom med mor.. og så når du har ført dem derhen hvor de skal være.. fx ud af køkkenet og ind i stuen slipper barnet bare hånden og går videre...
helt uden skrig og skrål over noget han ik måtte:))

Anmeld

4. august 2008

Helle30

Orv hvor er Simon bare dygtig. Jeg kan overhovedet ikke se det for mig med Sofie.
- Men den dér lyd, Simon siger (eeeeeej) når han går hen mod tårnet, den bruges også herhjemme, når noget er ivrighedsfremkaldende.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.