findes der noget bedre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

Stumpen

Ryttergården :)):)):))

Altså st, mht. graviditet, så var/er jeg jo midt i en periode, så jeg ved jo ikk eom der er gevindst..

Så I begge kan følge med, så har vi økonomiske problemer og bor jo pt. til leje hos karstens forældre.. Meningen var så at vi skal købe huset næste år i okt.. Vi gik i banken og hørte om dette kunne lade sig gøre plus 300000 til udendørsrenovering... AFSLAG.. Så gik vi i banken og spurgte om vi kunne købe huset uden penge til renovering.. JA; men de ville have en kauotionist og det kan/vil vi ikke stille med...
Så nu er vi ved at se på lejligheder og evt. om Karstens forældre kunne omlægge lån (har pt hele lånet i deres bank) og vi så kan sidde til leje hos dem... De har så lige sagt til Karsten i dag at de godt vil køre videre i 5 års tid med det lån de har i dag, så vi fortsætter med at sidde til det vi sidder.. Evt. stigninger pga. rente og forbrugs udgifter stiger..

Men altså det ligger sådan at vi ikke ville have råd til baby nr. to efter endt uddannelse pga min indkomst og ved køb af hus.. Så skulle egentlig i banken i morgen og høre hvad fremtidsudsigterne er.. Men det skal jeg så alligevel, men pludselig ser det lysere ud...

Det blev kringlet og forstår godt hvis I ikke kan følge med.. Men spørg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Stumpen

2 min. = vent jeg skal nok skrive...

Det var også længe, der gik inden I kunne lege sammen igen.. Men et eller andet sted kan jeg ikke have ondt af mænd (generelt) for at kvinders sexlyst daler efter graviditet.. Man hører tit at det er så synd for mænderne... Men er der ikke andet end sex i et forhold/i kærlighed???

Lyder kritisk, men sex siger mig intet og har aldirg rigtig gjort det..

Anmeld

3. august 2008

st

Fedt at I kan fortsætte sådan som det er i dag. Men det ville selvfølgelig være fedest at løsrive sig, og få sit eget. Men den dag kommer lige pludselig.

Det der med kautionist er noget mystisk noget. Vi har ikke en til vores lån. Hvordan kan det mon være????

st, som ikke har meget forstand på det der med økonomi. Jeg forstår bare at bruge pengene.

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Fordi at vi har for meget gæld... Men som en af mine venner siger som er bankrådgiver hn kanikke helt forstå det, da de jo nok får pengene tilbage, hvis huset ryger på tvangs, da det er kreditforening og bank der må tag først...

Tro mig, jeg ville også gerne løsrive mig... Men pt har vi ikke muligheden og Mathilde har efterhånden fået gyngestativ, legehus, sandkasse og trampolin ude i haven og det er der bare ikke plads til i de lejeligheders haver som vi har kig på.. Jeg ved godt at det ikke er det der skal gøre det, men jeg håber at I forstår mig når jeg skriver at Mathilde ikke skal miste noget ved at hendes forældre ikke har råd nok, det er ikke hendes fejl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.