findes der noget bedre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Heidimed lea

end en lille dreng på 8 uger som bare vil komunikere med ens mor.(L)(L)

Nicolaj er sådan begyndt at smile og også at pludre, så lige så snart jeg kigger på ham kommer der gry og gra, bare så hyggeig jeg smelter jo helt hvergang.:D

at han så stikker i et hyl kort tid efter fordi han egentlig er for træt til at snakke gør ikke så meget, smilene er bare guld værd.

jo en ting er ligeså go:)) det er når lille søde Lea fortæller hendes historier og oplevelser om og om igen med det kæreste kropssprog og mimik. fast hvor kan hun bare udtrykke sig nu. den skønne unge.

lige lidt positivt herfra en ellers travlt optaget hverdag
knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Stumpen

Jeg bliver jo vildt misundelig.. Hver alder har sin charme, men de der små babyer der bare er 100 % afhængige af mor er bare noget helt unikt..
Og år de så kommer op i to års alderen og kopoiere alt hvad vi gør, så er de da heller ikke til at stå for (L)

(H) Anja -der måske er gravid og hvis ikke, så skal hn evt. på pillen igen til hun finder sig et fast arbejde..

Anmeld

3. august 2008

st

Åhh det må være så lækkert med sådan en lille mand i huset. Jeg er bare så misundelig. Jeg kan godt huske da Mads begyndte at give lyde fra sig. Og ikke mindst smile. Det var/er så skønt.

Knus st.

Anmeld

3. august 2008

st

Hey Anja,

jeg troede der var lukket for hanen indtil du var færdig med uddannelsen?

st.

Anmeld

3. august 2008

Heidimed lea

jamen tillykke håber da den er der så. eller?

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

2 min...

Anmeld

3. august 2008

st

Ja jeg håber da også at der er gevinst, men du lovede at vente på mig...:D

Det kunne være jeg skulle hive Jeppe væk fra fjerneren og med ind i det nye sengetøj og øve lidt. :$

Anmeld

3. august 2008

Heidimed lea

øve sig hvad er det:$ kan altså ikke huske hvordan det er at hygge med manden. hvergang vi tænker på det, ja så starter jeg med at bløde igen, senest igår øvøv. lars føler sig godt forsømt

Anmeld

3. august 2008

st

Der gik dælme lang tid inden det fungerede her igen. Jeg havde bare så ondt i lang tid. Vi snakker altså 8-9 måneder efter fødslen. Jeg aner ikke hvad der har gjort det, men fra den ene gang til den anden, så forsvandt det, og ryttergården ( hedder vores soveværelse :-) ) er nu igen åben.
Der var oggså en vis herre her i hytten der følte sig forsømt, det er der ikke noget at sige til. Jeg græd jo nærmest af smerte efter hver gang. Det var heller ikke sjovt for ham. Så jeg tror han frygter den næste graviditet lidt.

st.

Anmeld

3. august 2008

st

Anja, to minutter til hvad? Tager du en test eller hvad? eller skulle du lige have to min. med Karsten for at blive gravid. ;) :P

Fatter minus.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.