Et eller andet skal man jo være nervøs over ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

<3

Jeg  subakut ks og fik min søn op og ligge mens de rodede! Det er en mærkelig følelse at blive rodet indeni. Men man er jo vant til spark og slag at det ikke er et overgreb hvis du forstår.Men intet var så vigtigt som min søn så det tog jeg meget stille og roligt.

Hvis din kæreste er sart så skal han endelig blive siddende under HELE forløbet. min rejste sig og så min livmoder på maven. Han blev helt bleg!

Jeg fik ks 9dg før termin fordi mit vand gik. Havde tid til pks 7dg før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

wiebking

Risen skriver:

Må jeg spørge hvorfor det var dårlige oplevelser med vaginal fødsel eller hvad man nu kalder det? Bare siden du har valgt  planlagt kejsersnit

Jamen må du da..Med den store lå jeg i 36 timer og hun havde nær aldrig været i live da hun endelig kom ud...Hun kom aldrig ned i mit bækken og lægge..

Med nr 2 FORSIKREDE min JM mig at det ikke ville gentage sig da min krop jo vidste hvad den skulle nu... hmm.... forkert igen... min nr 2 kom heller aldrig ned i mit bækken og lægge og jeg var 15 min fra at blive kørt ned til AKS men så tog fanden ved mig og jeg fik hende ud på normale veer...

Men jeg må jo bare erkende at min krop ( bækkenet) ikke (måske) er egenet til at føde...En sygepl denne gang spurgte om jeg nogen sinde er blevet undersøgt for mit bækken men det er jeg ikke...

Så denne gang vælger jeg det bedste for mig og mine børn da de selvf begge har været påvirket af at jeg ikke kunne føde..Dog var det værst med den størreste, da de var meget obs her 2 gang og ville ikke trække tiden så lang tid som 1 gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.