vægtkonsulenterne, hvor meget..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

june1987

først og fremmest kan jeg godt forstå du vil tabe de sidste kg..

men men, der hvor jeg ser den går galt er når nogen skriver man skal have 30 gram osv af det   ALDRIG noget jeg vil bruge

og nu har jeg trods alt tabt 14 kg på egen hånd.

alle danskere ved hvad der er godt for en og hvad der ikke er godt.

jeg kan give dig et kig i min kost.

06:10 får jeg en banan + 2 glas appelsin juice

så cykler jeg 6 km

7:45 får jeg meget mager yougurt, med 3 glas mælk

10:00 spiser jeg en appelsin + ½ liter koldt vand

12:00 spiser jeg en grov toast eller grov bolle med masser af kød pålæg da proteiner er meget vigtigt for mig +½ liter vand

12-15 ½ liter vand

15: får jeg en klap sammen rugbrød og ½ liter vand igen samt gulerødder, agurk, tomat

17:30 spiser jeg det vi skal have uanset hvad det er, laver det bare mindre fed og spiser en masse grøntsager eller salat til samt 2 glas mælk resten vand

17:30-20:30 drikker jeg ½ liter vand mere

20:30 spiser jeg frugt skåret i skiver eller et stykke knæk brød uden noget. samt ½ liter mælk med 50 kakao pulver i

det er så forbandede vigtigt at for at man kan overholde en kur skal den være sjov og ikke for træls. jeg ville aldrig veje min mad eller sige jeg kun måtte få 600 gram grøntsager hvis jeg vil have mere

jeg selv cykler 12-18 km dagligt, svømmer om onsdagen, løber ture, og man,tirs,tors,fredag træner jeg styrkeløft som brænder en hel del kalorier af mere end cardio træning

indsætter lige et link til det

http://www.news.bodylab.dk/artikler/129-styrketraening-og-vaegttab

og jeg må erkende mig enig og piger kan ikke blive pumpede som mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Sisley

Jeg kan varmt anbefale DDV!!! Jeg har tabt 17 kg uden problemer.

På deres hjemmeside ligger et gratis 4 ugers kostprogram. Noget af det virker lidt omstændigt, men så bytter du bare ud med en anden opskrift. FamilieJournalen har vist DDV opskrifter i bladet (hver uge?)

Anmeld

3. november 2010

Tina2

june1987 skriver:

først og fremmest kan jeg godt forstå du vil tabe de sidste kg..

men men, der hvor jeg ser den går galt er når nogen skriver man skal have 30 gram osv af det   ALDRIG noget jeg vil bruge

og nu har jeg trods alt tabt 14 kg på egen hånd.

alle danskere ved hvad der er godt for en og hvad der ikke er godt.

jeg kan give dig et kig i min kost.

06:10 får jeg en banan + 2 glas appelsin juice

så cykler jeg 6 km

7:45 får jeg meget mager yougurt, med 3 glas mælk

10:00 spiser jeg en appelsin + ½ liter koldt vand

12:00 spiser jeg en grov toast eller grov bolle med masser af kød pålæg da proteiner er meget vigtigt for mig +½ liter vand

12-15 ½ liter vand

15: får jeg en klap sammen rugbrød og ½ liter vand igen samt gulerødder, agurk, tomat

17:30 spiser jeg det vi skal have uanset hvad det er, laver det bare mindre fed og spiser en masse grøntsager eller salat til samt 2 glas mælk resten vand

17:30-20:30 drikker jeg ½ liter vand mere

20:30 spiser jeg frugt skåret i skiver eller et stykke knæk brød uden noget. samt ½ liter mælk med 50 kakao pulver i

det er så forbandede vigtigt at for at man kan overholde en kur skal den være sjov og ikke for træls. jeg ville aldrig veje min mad eller sige jeg kun måtte få 600 gram grøntsager hvis jeg vil have mere

jeg selv cykler 12-18 km dagligt, svømmer om onsdagen, løber ture, og man,tirs,tors,fredag træner jeg styrkeløft som brænder en hel del kalorier af mere end cardio træning

indsætter lige et link til det

http://www.news.bodylab.dk/artikler/129-styrketraening-og-vaegttab

og jeg må erkende mig enig og piger kan ikke blive pumpede som mænd

Tak for kigget, passer vist godt til mig som ikke kan gå mange timer uden mad...

Det med at cykle så langt kan jeg dog ikke, da jeg er på barsel og jo derfor har en baby, og min mand tager afsted kl. 6 om morgenen og er først hjemme sen eftermiddag... Så går nogle ture med barnevognen og sku gerne igang med at cykle bare ca 5 km om aftenen, men kan ikke altid lade sig gøre.....

Jeg har ALDRIG prøvet at følge en kur, men er på madlog nu og det er egentlig fint, da jeg jo egentlig selv styrer HVAD jeg spiser, den tæller bare kalorierne for mig  Og da jeg ammer gi'r jeg den ikke fuld gas....

Anmeld

4. november 2010

june1987

Tina2 skriver:

Tak for kigget, passer vist godt til mig som ikke kan gå mange timer uden mad...

Det med at cykle så langt kan jeg dog ikke, da jeg er på barsel og jo derfor har en baby, og min mand tager afsted kl. 6 om morgenen og er først hjemme sen eftermiddag... Så går nogle ture med barnevognen og sku gerne igang med at cykle bare ca 5 km om aftenen, men kan ikke altid lade sig gøre.....

Jeg har ALDRIG prøvet at følge en kur, men er på madlog nu og det er egentlig fint, da jeg jo egentlig selv styrer HVAD jeg spiser, den tæller bare kalorierne for mig  Og da jeg ammer gi'r jeg den ikke fuld gas....

man kan jo gøre hvad der er bedst for en, det ved man jo bedst selv. men jo jeg spiser mange gange dagligt men er heller aldrig sulten glæder mig til hvert et måltid  

ang motion, kan du vel gå ture med barnevognen osv?

fuldt forståligt du ikke kan cykle osv

Anmeld

4. november 2010

Tina2

june1987 skriver:

man kan jo gøre hvad der er bedst for en, det ved man jo bedst selv. men jo jeg spiser mange gange dagligt men er heller aldrig sulten glæder mig til hvert et måltid  

ang motion, kan du vel gå ture med barnevognen osv?

fuldt forståligt du ikke kan cykle osv

Jo jo det kan jeg skam sagtens, men går sjældent så meget som jeg gerne vil... Har to andre børn også + hus, mand og katte, så der er jo nok at se til  Vil rigtig gerne ud at cykle der sidst på eftermiddagen, men det kræver min mand er kommet hjem (han er selvstændig) og kan tage ungerne imens :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.