barnevognssele og udbryderkonger/dronninger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

Loggidut

næææ men den har jo funket fint, lige til nu, men jeg skal sgu da ud og have en ny...det andet her går bare ikke...lol...tusind tak for jeres svar!

godt man lige kan rase ud herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

næææ men den har jo funket fint, lige til nu, men jeg skal sgu da ud og have en ny...det andet her går bare ikke...lol...tusind tak for jeres svar!

godt man lige kan rase ud herinde!

det er bare helt okay... det er da det vi er her for...

Anmeld

3. august 2008

Lene76

Hej Loggi....

Jeg har passet et barn som dp, som osse bare ku komme ud af alt.... det enden med at jeg puttetede hende i en kajakpose, hvis du kender sådan en???? og den ku han ik lure.... så måske en mulighed. så lille Tif ik ender på snotten ude af barnevogen
Til dem der ik kender en kajakpose er det en banding af en sovepose og en sele. lidt svært at forklare.
Knus fra Lene

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

det kunne blive en løsning Lene, men mon hun kan greje de der nymodens seler som de andre har linket?

altså tøsebarnet kan ikke engang rejse sig endnu, men hudinni-triksene kan hun sgu!

Anmeld

3. august 2008

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

det kunne blive en løsning Lene, men mon hun kan greje de der nymodens seler som de andre har linket?

altså tøsebarnet kan ikke engang rejse sig endnu, men hudinni-triksene kan hun sgu!

Jeg har en xtra du må låne og prøve om hun kan hvis det var noget?

Joan

Anmeld

3. august 2008

Tynen

Jeg har en der ligner den Betina viser på nederste billede og den tror jeg ikke lige hun kommer ud af.

Noget andet der bekymrer mig er at hun kan vende sig i den (Altså om på maven) , selvom den er rimelig stram i det - Kan det være normalt? :)

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

Loggidut skriver:

Jeg har en xtra du må låne og prøve om hun kan hvis det var noget?

Joan

du er en darling Joan, men tiden er i od os, i morgen bliver der købt en anden...for jeg har stået med en unge som skvattede ud fra vognen, og det kanjeg bare ikke lade ske igen, men tusind tak for omtanken...!

Anmeld

3. august 2008

Lene76

Loggidut skriver:

Bare fordi hun ik kan rejse sig betyder det jo ik at hun ik kan være fix på fingerne... hehe men jo prøv en kliksele, den har jeg osse til Viktor og bruger den osse normalt til alle min dp børn.... hun ska ha nogle fingermuller for at åbne den...håber det virker.

Anmeld

28. maj 2014

fladen86

Loggidut skriver:

hvad seler har i til jeres baby-mercedeser?
jeg gider ikke høre om mærket, men om lukkemekanismen på dem!

Michael sagde for noget tid siden at vi nok skulle passe lidt på med tif og selen, for han opdagede at når han satte hende i selen, studerede hun meget nøje hvad han lavede...og jeg grinede self. af ham for babyer og små børn er ikke så gennemtænkte!

Men!
I går havde min veninde Tif på besøg, mens jeg kørte Aalborg rundt, og da jeg hentede hende siger min veninde...ja din datter brød ud af selen, og min umiddelbare refleks var, ja ja, så kan du sgu lær at spænde hende ordentligt, typsik af mig og hende, at hakke på hinanden!

og i dag da tif skulle ud og sove, og jeg igen skulle på rundfart, ja så gjore hun det sgu igen! 2 gange!

Michael tog hende heldigvis i det begge gange

modellen er den slags med en vest i, med lynlås som spændes oppefra og ned mellem benene på hende, dernede bliver den låst i sådan et øje...det burde være umuligt for hende...men næææ nej, damen gider ikke sidde i vognen, og ud skal man da så!

den ene gang havde hun fået lynet lynlåsen op, og anden gang havde hun fået armen ud af selen i den ene side...det er fandme farligt!
Christian kom ud af hans en enkelt gang da han var samme alder som Tif, og jeg troede faktisk det var lidt af et uheld! men nu er jeg ikke sikker mere...er der andre af jer der har sådan en sele? og hvad seler har i ellers...nu er jeg ret nysgerrig!

det skal lige siges, at dengang michael advarede mig første gang om at hun holdte øje med os, spændte jeg den så stramt ind at den nærmest skal voldbrækkes på hende, netop for muligheden for at sidde og fumle med den skulle være væk! Men hun gør det sgu bare, den lille mide!

Hej

Du kan putte en trøje eller body udenpå selen så kan de ikke komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.