barnevognssele og udbryderkonger/dronninger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.449 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Loggidut

hvad seler har i til jeres baby-mercedeser?
jeg gider ikke høre om mærket, men om lukkemekanismen på dem!

Michael sagde for noget tid siden at vi nok skulle passe lidt på med tif og selen, for han opdagede at når han satte hende i selen, studerede hun meget nøje hvad han lavede...og jeg grinede self. af ham for babyer og små børn er ikke så gennemtænkte!

Men!
I går havde min veninde Tif på besøg, mens jeg kørte Aalborg rundt, og da jeg hentede hende siger min veninde...ja din datter brød ud af selen, og min umiddelbare refleks var, ja ja, så kan du sgu lær at spænde hende ordentligt, typsik af mig og hende, at hakke på hinanden!

og i dag da tif skulle ud og sove, og jeg igen skulle på rundfart, ja så gjore hun det sgu igen! 2 gange!

Michael tog hende heldigvis i det begge gange

modellen er den slags med en vest i, med lynlås som spændes oppefra og ned mellem benene på hende, dernede bliver den låst i sådan et øje...det burde være umuligt for hende...men næææ nej, damen gider ikke sidde i vognen, og ud skal man da så!

den ene gang havde hun fået lynet lynlåsen op, og anden gang havde hun fået armen ud af selen i den ene side...det er fandme farligt!
Christian kom ud af hans en enkelt gang da han var samme alder som Tif, og jeg troede faktisk det var lidt af et uheld! men nu er jeg ikke sikker mere...er der andre af jer der har sådan en sele? og hvad seler har i ellers...nu er jeg ret nysgerrig!

det skal lige siges, at dengang michael advarede mig første gang om at hun holdte øje med os, spændte jeg den så stramt ind at den nærmest skal voldbrækkes på hende, netop for muligheden for at sidde og fumle med den skulle være væk! Men hun gør det sgu bare, den lille mide!

(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Joan ( Smallie )

Vi har en basson sele og den bliver lukket med klik system ind i siden og så kan man sætte et stykke stof over så han ikke kan komme til den.

Den er svær at få op og vil æde min gamle hat på at din lille tif ikke har kræfter nok i hendes små finger til at få den op.

Jeg er super glad for den det skulle også være en af dem der var mest sikker på market hvis hun skulle falde ud af vognen.

Kan tage billede af den hvis du vil se det.

Hun er sku snu hende den lille tif. Tror du det er alt det cirkeline der gør at hun mener hun skal på eventyr:D

(H) Som lige er ved at sætte tapet op på knægtens nye værelse.

Anmeld

3. august 2008

Anja

Det var da utroligt, at den lille dame har fundet ud af at lyne selen op !! Kvik, må man sige :D

Nåh, men vi har sådan nogle seler, hvor der ikke er lynlås men et spænde, hvor man sætter noget i fra begge sider - den minder om spændet på en cykelhjelm .... den er ret stram og den kan Elias i al fald overhovedet ikke få op selv.

Anja

Anmeld

3. august 2008

Kaufie

Joan ( Smallie ) skriver:

Vi har en basson sele og den bliver lukket med klik system ind i siden og så kan man sætte et stykke stof over så han ikke kan komme til den.

Den har vi også - og jeg tror heller ikke på de kan klikke den åben selv - blot skal man jo huske, at den skal sidde fhv stramt til, så de ikke kan krænge den ud over skulderen....

Mette med en søn, der kan vende overkroppen meget langt rundt for at få snotten helt op i hovedenden af barnevognen

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Jeg har en Trille klik-sele fra a-z (bilka)... den tvivler jeg på hun kan lukke op...

Betina

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

ja nu har i givet jeres besyv med...og jeg er nemlig blevet ret meget i tvivl om den sele vi har i grunden stadig er godkendt, jeg har haft sådan en til alle mine unger, og den her er så lånt, den fejler intet overhovedet, og er fin stram i det øje den skal klikkes ind i...

jeg kan se i andre ikke har sådan en sele som mig...så jeg er sgu nød til at se om det lort stadig er godkendt...hvis det er, så er det da med roulette med livet at stoppe sine unger i sådan en!

jeg er sgu i grunden lidt vred over den skide sele...ha ha, og jeg har bestemt ikke den unge der er skarpest motorisk, men skide snu er hun sgu...totalt lige som min chr.

det de mangler det ene sted, det har de fået det andet!>(

hvad bliver det næste, at hun bryder ud af dagplejen og skrider...lol...

guuud, jeg tror da også min dp har sådan en sele...:(
det havde jeg sgu slet ikke tænkt på før nu!

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Er det sådan en her du har???

Den burde stadig være godkendt så...

Min ligner den her...

Håber linkene virker.

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

ja bare i en gammeldags facon, altså i sådan noget stof...så måske er den stadig godkendt...jeg googler den lige og ser om jeg kan finde sådan en

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Hm jeg ved umiddelbart ikke hvad jeg skal sige om den... Jeg synes den ser "let" ud... min har sådan en monster stor Klikting foran...

Her er den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.