Rød numse af ananas?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Helle30

Sofie fik en større mænde ananas fra salatbaren i går aftes, da hun og jeg var ude og spise sammen med et vennepar.
Hun har faktisk aldrig haft sådan rigtig rød numse, og den smule der har været, har vi hurtigt kunnet tage med pantetonolsalve.
Men så hér i formiddag, da hun havde lavet stort i bleen, så var hendes numse ret rød - og det helt op til (og rundt om) revnen. Det gjorde tydeligvis ondt, da jeg vaskede hende og smurte med salve.
Jeg kan ikke komme i tanker om andet nyt, hun har spist, end de ananas i går, og egentlig giver det meget fint mening - det er jo en ret syreholdig frugt. Har andre end jeg bøvlet med rød numse efter ananas?

- Helle, som synes det er synd for Sofie, selvom jeg godt ved, hun er sluppet billigere end så mange andre børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Loggidut

jeg har ikke, men vil alligevel godt give dig ret i det med syren...Tif spiser det fint, uden at døje.

kan det måske være blandet med noget tandfrembrud?

jeg håber snart du får bugt med det...ellers råber jeg gerne højt om kogte klude! (ja som altid!)(L)

Anmeld

3. august 2008

bette

det kan sagtens være ananas der er skyld i den røde numse.. derfor man skal passe på de ikke får for mange stykker..

(H)

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke helt ved det... for Laura har aldrig fået ananas...

Anmeld

3. august 2008

ivfmarie

Helle30 skriver:

egentlig giver det meget fint mening - det er jo en ret syreholdig frugt. Har andre end jeg bøvlet med rød numse efter ananas?

- Helle, som synes det er synd for Sofie, selvom jeg godt ved, hun er sluppet billigere end så mange andre børn.

Ja, nemli ja... Det samme med fx kiwi...

Anmeld

3. august 2008

Marco2

Shitti. Har købt ananas som Em skal ha' med i vuggeren imorgen pga føsda... AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.