Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nillemor skriver: Jeg bor lige udenfor Helsingborg i Ekeby
Jeg bor lige udenfor Helsingborg i Ekeby
nej hvor hyggeligt! :-D
vi bor i Maria staden. et virkeligt skønt område omend lejligheden er lidt lille :-D
hvorfor bor du sverige?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malou skriver: Smiler.. vildt nok at du kunne huske det. Jo jeg bor i Malmö. I den del der hedder Husie ved Videdal. Knus fra Malou
Smiler.. vildt nok at du kunne huske det.
Jo jeg bor i Malmö.
I den del der hedder Husie ved Videdal.
Knus fra Malou
Hehe, jeg har jo efterhånden været herinde et stykke tid
Jeg bor i malmø
Vi ventede lillemanden og fik muligheden for at få hus og biler til samme pris som vi boede i en lejlighed i KBH.
Nu nyder vi livet på landt og den friske luft
nillemor skriver: Vi ventede lillemanden og fik muligheden for at få hus og biler til samme pris som vi boede i en lejlighed i KBH. Nu nyder vi livet på landt og den friske luft
Jamen det er da også en af de bedste grunde jeg kan forestille mig! :-D meget bedre bliver det vidst ikke.
FrkT skriver: Hehe, jeg har jo efterhånden været herinde et stykke tid
Smiler... det er jo lige det.
Jeg har også snart 2 års jubi herinde.. om 1 uge eller sån mener jeg.. har bare ikke så megen tid mere som før.. desværre.
Knus Malou
malou skriver: Smiler... det er jo lige det. Jeg har også snart 2 års jubi herinde.. om 1 uge eller sån mener jeg.. har bare ikke så megen tid mere som før.. desværre. Knus Malou
Nej det har jeg faktisk tænkt over nogle gange, at det var sjældent man så noget til dig efterhånden.... men husker dig nu stadig
FrkT skriver: Nej det har jeg faktisk tænkt over nogle gange, at det var sjældent man så noget til dig efterhånden.... men husker dig nu stadig
Arwwww... tak og i lige måde
undre om det mon er godt eller skidt?? :-D
Hej, vi overvejer faktisk at flytte til Malmö indenfor 2 år. Hvis I har lyst til at dele jeres erfaringer lidt, ville jeg blive mægtig glad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128