Hej igen alle sammen.
Så er jeg hjemvendt fra Jylland, hvor vi skulle til bryllup hos min veninde. Nogen husker måske min historie om farmor (som Iza ikke kender så godt), der skulle passe, men ikke havde tid til at komme forbi og lige hilse på Iza inden, så det endte med at vi takkede nej tak og stod uden barnepige 14 dage før brylluppet. Min søde veninde gav os lov til at tage Iza med til hendes bryllup, som det eneste barn og nu kommer det gode (L) Iza var bare såååå god. Det tog 1 time i kirken og hun sagde ikke en lyd. Jeg var så nervøs for, hun lige skulle lave en scene midt under de skulle sige ja til hinanden, men hun var så sød og nem. Sad og læste i hendes bøger og spiste rosiner og figenpålæg (L)..en hel time!
Senere under middagen sad hun også sød og sjov og lavede ansigter, men ikke noget, der forstyrrede. Hun faldt i søvn kl. 19.30 i hendes klapvogn og sov lige til den lyse morgen, mens hendes mor og far festede. Min veninde havde slet ikke hørt noget til hende eller lagt mærke til hun overhovedet var med.....så jeg er bare SÅ stolt og glad. Det var virkelig en dejlig weekend og en fantastisk dejlig datter jeg har (L)(L)
Måtte lige dele det med jer ;)
Anmeld