eeeeeej.. nu må der godt ske noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Slettet

Perl skriver:

er nu utålmodig så det batter...  Nadia kom nemlig ud 4 dage før.. så satser lidt på i morgen eller mandag må der gerne begynde at ske noget.. please send en masse v støv til mig

Åh hvor jeg kender det! Jeg har selv lige skrevet et indlæg om det i oktobergruppen

Buster i min mave har nu været derinde i længere tid end de to andre og det føles altså lidt som at "Gå over tid" selvom det jo ikke er det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Magsen

Perl skriver:

er nu utålmodig så det batter...  Nadia kom nemlig ud 4 dage før.. så satser lidt på i morgen eller mandag må der gerne begynde at ske noget.. please send en masse v støv til mig

uuh kender det godt !!

er også virkelig utålmodig, specielt fordi jeg fik at vide jeg skulle håbe at kunne holde på baby til uge 36.. så det føles bare som om jeg har gået over siden der ..

sender masser af ve støv afsted til dig, men beholder lidt selv

Maggie 38+5

Anmeld

16. oktober 2010

Lillefe

Swips.. skriver:

Åh hvor jeg kender det! Jeg har selv lige skrevet et indlæg om det i oktobergruppen

Buster i min mave har nu været derinde i længere tid end de to andre og det føles altså lidt som at "Gå over tid" selvom det jo ikke er det...

hehe ok sender en masse til dig også så

Anmeld

16. oktober 2010

Lillefe

Maggieh skriver:

uuh kender det godt !!

er også virkelig utålmodig, specielt fordi jeg fik at vide jeg skulle håbe at kunne holde på baby til uge 36.. så det føles bare som om jeg har gået over siden der ..

sender masser af ve støv afsted til dig, men beholder lidt selv

Maggie 38+5

æv æv når man så har fået det at vide!!  masser v støv til dig

Anmeld

16. oktober 2010

Gyllibik

Der er ikke noget værre end at vente, når man ellers er fuldstændig klar til bebsen. Har selv 8 dage til termin, men håber inderligt han snart vil ud.

Masser aaf ve støv til alle som har brug for det

Anmeld

16. oktober 2010

Lillefe

Gyllibik skriver:

Der er ikke noget værre end at vente, når man ellers er fuldstændig klar til bebsen. Har selv 8 dage til termin, men håber inderligt han snart vil ud.

Masser aaf ve støv til alle som har brug for det

masser til dig også

Anmeld

16. oktober 2010

Mia&Allan

Perl skriver:

pyha det kan jeg godt forstå... håber godt nok ikke jeg kommer til at gå over tid heller denne gang

Jeg synes absolut heller ikke det er sjovt mere

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Perl skriver:

Sender masser af vestøv afsted til dig... 

Anmeld

16. oktober 2010

Lillefe

MoarJ skriver:

Sender masser af vestøv afsted til dig... 

Tak !

Anmeld

16. oktober 2010

sandratobias

Masse vestøv til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.