Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er nu utålmodig så det batter... Nadia kom nemlig ud 4 dage før.. så satser lidt på i morgen eller mandag må der gerne begynde at ske noget.. please send en masse v støv til mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Perl skriver: er nu utålmodig så det batter... Nadia kom nemlig ud 4 dage før.. så satser lidt på i morgen eller mandag må der gerne begynde at ske noget.. please send en masse v støv til mig
Jeg havde termin i søndags, så her er utålmodigheden også utrolig stor
forstår dig udemærket
nedtur jeg har 3 uger igen
Mia&Tonny skriver: Jeg havde termin i søndags, så her er utålmodigheden også utrolig stor
pyha det kan jeg godt forstå... håber godt nok ikke jeg kommer til at gå over tid heller denne gang
nvm skriver: forstår dig udemærket nedtur jeg har 3 uger igen
hehe ja for søren.. Hvornår fødte du sidste gang? før tid? eller gik du over?
Perl skriver: hehe ja for søren.. Hvornår fødte du sidste gang? før tid? eller gik du over?
jeg gik 4 dage over tid og tror jeg går 11 dage over den her gang hehe
nvm skriver: jeg gik 4 dage over tid og tror jeg går 11 dage over den her gang hehe
hehe så må vi se..
Sender masser af ve-støv afsted... Skal selv til vending på tirsdag, så kan godt undværer det lidt endnu - men håber selv at føde lidt før tid eller rimelig tæt på terminen den 2. November..
Nadia&Daniel skriver: Sender masser af ve-støv afsted... Skal selv til vending på tirsdag, så kan godt undværer det lidt endnu - men håber selv at føde lidt før tid eller rimelig tæt på terminen den 2. November..
tak tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128