savl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2008

bette

savler jeres børn stadig eller er de holdt op med det.

mikkel har faktisk ikke særlig meget hagesmæk på undtaget når han spiser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Lise

Simon har aldrig hagesmæk på når han ikke spiser. Men han savler en del... men det er først efter at han begyndte at få hjørnetænder at han begyndte på det. Nu gør han det ekstra fordi det er sjovt ligefrem at spytte savlen ud.. 8(

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Laura savler meget... hun får tit savlesmæk på... foruden hun også har hagesmæk på når hun spiser...

Anmeld

3. august 2008

Tynen

Stella savler faktisk overhovedet ikke mere.
Vi har ikke brugt hagesmæk eller noget de sidste mange måneder nu - Nice!

Det er den gode payback fra det gylpebarn jeg startede med at have :)

Anmeld

3. august 2008

Joan ( Smallie )

Niels savler kun når han får tænder. Han har lige fået 4 kindtænder lige på en gange og hæld da op han savlet men nu er de kommet ud så er han holdt op igen:)

Joan

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

tif savler når hun er mærket af tandfrembrud...men på en ret underlig måde, for det er kun nogle gange, og jeg har en ide om det er når hun lige nogle sekunder har ondt, så løber det simpelthen ud af munden på hende...men to sekunder efter er det overstået igen...det er lidt underligt!

men ellers savler hun ikke rigtigt mere, og bruger heller ikke rigtig smæk, for jeg er så dårlig til at huske den!

Anmeld

3. august 2008

Anja

Elias savler slet ikke i øjeblikket, så her er der ingen savlesmæk på - synes også de ser så babyagtige ud med dem på ....

Men er dog sikker på at savlen nok skal komme igen, når der kommer flere kindtænder og hjørnetænder. Jonas savlede ekstrem meget da han fik de sidste mælketænder og gik stort set med savlesmæk konstant fra han var 1½ - 2½ år !

Anmeld

3. august 2008

Monica

Jeg slår jer alle... Vi bruger savl smækker hele tiden. Han har altid savlet meget. Vi bruger vel 4-6 stk om dage. Så nej, vi er ikke holdt op. Så I sender bare jeres denne vej...:D
Uden at overdrive, så har vi nok en 40 stykker, og det er bestemt ikk for meget!!!!!! Og hvis han er ved at få tænder er det meget værre....8(

Moni

Anmeld

3. august 2008

Muffinmus

Næh...han savler dælme ikke meget...mest når han spiser vitaminpillen:):)

Anmeld

3. august 2008

Marco2

Nææh, hun savler ikke rigtigt. Havde lidt savl da hendes fortænder i overmunden brød igennem, men ellers ikke. Bruger kun hagesmæk/savlesmæk når hun spiser...

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.