Hjælp - Lærke pludre/taler slet ikke i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Brams

bondepigen skriver:

Min datter har gået i dagpleje i lidt over et år, men hun har kun selv henvendt sig til hendes dagplejer én gang... Så hun snakker heller ikke derovre...kun med de andre børn, men lige så snart jeg henter hende, knævrer hun derud af... Og osse mange andre voksne taler hun til...men der er jeg der selvfølgelig osse.

Må sige at jeg osse tænker en del over, hvorfor det mon er sådan... For hun virker slet slet ikke ked af at skulle i DP tværtimod.

Har du læst indlægget om selektiv mutisme i dette forum? Jeg vil da i hvert fald tænke over om det kan være det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Bondepigen

Brams skriver:

Har du læst indlægget om selektiv mutisme i dette forum? Jeg vil da i hvert fald tænke over om det kan være det.

Nej, det har jeg ikke, men det vil jeg da prøve. Har læst lidt om det her på nettet, og jeg har jo selv socialfobi/angst, så det håber jeg sandelig ikke hun har...

Men synes bare det er lidt mærkeligt, når det kun er DP'eren hun ikke vil snakke med. Vi havde besøg af SP den anden dag og hende snakkede hun fint med...

Anmeld

15. oktober 2010

Brams

bondepigen skriver:

Nej, det har jeg ikke, men det vil jeg da prøve. Har læst lidt om det her på nettet, og jeg har jo selv socialfobi/angst, så det håber jeg sandelig ikke hun har...

Men synes bare det er lidt mærkeligt, når det kun er DP'eren hun ikke vil snakke med. Vi havde besøg af SP den anden dag og hende snakkede hun fint med...

Så lyder det jo umiddelbart ikke som om at det er det, da hun jo ikke kender SP så godt og det burde kun være folk som hun er tæt på hun vil tale til

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

Oliver laver også den tavse model i dp - og det selvom han har taget det så godt og bare synes det er spændende med de andre børn og er tryg ved dp-moren. Når jeg henter ham, snakker han egentlig heller ikke så - men tak skæbne, hvor der bliver knævret når far kommer hjem. SÅ skal der dælen dyleme tegnes og forklares

Jeg ville tage det helt roligt og se det lidt an.... Hvis det bliver ved, så kan du og fp tage fat i dp-pædagogen og høre om hun har erfaring med det....

Held og lykke med det

Anmeld

15. oktober 2010

Brams

lotchen skriver:

Oliver laver også den tavse model i dp - og det selvom han har taget det så godt og bare synes det er spændende med de andre børn og er tryg ved dp-moren. Når jeg henter ham, snakker han egentlig heller ikke så - men tak skæbne, hvor der bliver knævret når far kommer hjem. SÅ skal der dælen dyleme tegnes og forklares

Jeg ville tage det helt roligt og se det lidt an.... Hvis det bliver ved, så kan du og fp tage fat i dp-pædagogen og høre om hun har erfaring med det....

Held og lykke med det

Tak, det er super rart at vide at man ikke er alene  Ja vi ser lige tiden an et par uger tror jeg.

Anmeld

15. oktober 2010

Bondepigen

Brams skriver:

Så lyder det jo umiddelbart ikke som om at det er det, da hun jo ikke kender SP så godt og det burde kun være folk som hun er tæt på hun vil tale til

Nej vel?! Så tror jeg ikke du skal være så bekymret, for der er åbenbart flere der er stille i DP... Håber i hvert fald ikke der er noget...

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Brams skriver:

Det skal jeg nok  Tak for dine søde kommentarer.

Kan se at vores døtre ligger tæt på hinanden, hvornår er Laura født? Lærke er fra den 24.10. så lige om lidt skal vi fejre hende første fødselsdag - glæder mig helt vildt

Velbekomme Laura bliver et år den 25. oktober, og jeg holder hendes fødselsdag den 24. oktober Laura har forresten været i DP i 3 uger...

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Brams skriver:

Ja nu var jeg jo lige inde på din profil for jeg kom i tanke om at jeg kunne se det der

Dagen efter Lærke så det er jo også lige om lidt - tillykke med hende.

Jeps. Jeg nåede jo så lige at svare dig inden jeg så dit indlæg her

Anmeld

15. oktober 2010

Brams

Baagøe skriver:

Jeps. Jeg nåede jo så lige at svare dig inden jeg så dit indlæg her

Hi hi  ja det kender jeg godt.

Lærke startede i DP den 1.9., men startede reelt først op rigtigt op 1 uge før jeg startede den 15.9. indtil da var vi der kun enkelte timer

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Brams skriver:

Hi hi  ja det kender jeg godt.

Lærke startede i DP den 1.9., men startede reelt først op rigtigt op 1 uge før jeg startede den 15.9. indtil da var vi der kun enkelte timer

Laura startede den 7-9 og efter blot 2 dage, var hun kørt helt ind De sidste 14 dage har hun dog gået hjemme ved mig, da DP-mor skulle opereres og dermed sygemeldes i 14 dage. Derfor synes jeg, det var synd, at hun skulle i gæste DP efter kun 3 uger hos den rigtige DP-mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.