her er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2008

heaven

sløøøøøøøøøøøøøvt:-o
where is everybody???
hrum:P

Jannie - på vej i bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Loggidut

jeg er midt i en ordentlig rengøring....og får sorteret ud i en masse ting...
så jeg hopper lidt på og af, men i dag skal der laves noget, for resten af den kommende uge har jeg sgu planer hver eneste dag!

Anmeld

3. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

jeg er midt i en ordentlig rengøring....og får sorteret ud i en masse ting...
så jeg hopper lidt på og af, men i dag skal der laves noget, for resten af den kommende uge har jeg sgu planer hver eneste dag!

hvis du får tid i overskud, siger du bare til... så får du lige en nøgle og en add, så kan du liiiiiige ordne her også:P du skal nok få kaaaaaaaf`:P:P

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

Hvis nu Heaven...at det var sådan jeg lige havde tiden...så havde jeg sgu gjort det!
bare for fun skyld!
desuden er du mega meget mere sjov end min gulvspand....den er sååååå kedelig...jeg har lavet mig en alen lang liste, og jeg håber jeg kommer gennem den, for tanken om at have 30 mennesker her næste weekend kan vel drive enhver husmor ud på vanvidets rand?

Kaffe hos dig lyder i grunden meget mere tiltalende end mit møgbeskidte hus herhjemme...

og ps/ du er sgu sød(L)

Anmeld

3. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

Hvis nu Heaven...at det var sådan jeg lige havde tiden...så havde jeg sgu gjort det!
bare for fun skyld!
desuden er du mega meget mere sjov end min gulvspand....den er sååååå kedelig...jeg har lavet mig en alen lang liste, og jeg håber jeg kommer gennem den, for tanken om at have 30 mennesker her næste weekend kan vel drive enhver husmor ud på vanvidets rand?

Kaffe hos dig lyder i grunden meget mere tiltalende end mit møgbeskidte hus herhjemme...

og ps/ du er sgu sød(L)

det bliver det hele værd - du ved slet ikke, hvilken STOOOOOR dag det er, der venter dig - du kan gøre dig forhåbninger og forestillinger, men det bliver 10000 gange mere fantastisk end det(L)(L)(L) tro mig... glæder mig til at se billeder, har luret din kjole i albummet(L)(L)
hvor er jeg glad for du mener jeg trods alt er bedre selskab end en gulvspand og et "beskidt" ( er det mon så galt???) hus, tsk tsk(L)

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

heaven skriver:

Loggidut skriver:

bare for fun skyld!

og ps/ du er sgu sød(L)

det bliver det hele værd - du ved slet ikke, hvilken STOOOOOR dag det er, der venter dig - du kan gøre dig forhåbninger og forestillinger, men det bliver 10000 gange mere fantastisk end det(L)(L)(L) tro mig... glæder mig til at se billeder, har luret din kjole i albummet(L)(L)
hvor er jeg glad for du mener jeg trods alt er bedre selskab end en gulvspand og et "beskidt" ( er det mon så galt???) hus, tsk tsk(L)

ja det er virkelig så galt!

Anmeld

3. august 2008

Tynen

Jeg prøver virkelig at nå i bund i alt vores rod inden jeg skal starte på arbis imorgen!! 8(

Meeen - Man kan jo ikke lade være med at lure lidt herinde :)

Anmeld

3. august 2008

mor til en del

Her sunder vi os efter en hyggelig dag igår, og for at det ikke skal være løgn, så kommer der farktisk også gæster idag. Vi skulle faktisk have været på besøg hos dem, men i aftes blev det aftalt at de skulle komme her, da vores pc jo har drillet en del siden jeg legede it ekspert, og manden som kommer er it genial, så det var jo godt nok at han gad kigge på det, men i aftes da fødselsdagsgæsterne var taget hjem og jeg havde ryddet op, lod jeg roen falde på mig, ved pc'en, så fandt jeg problemet og nu kører den helt optimalt igen. Derfor sendte jeg en mail til vennerne at de ikke behøvedes at komme herud, pc'en var i orden, så vi kunne sagtens komme til dem, men det var op til dem.....og f.......om de ikke helst ville herud..... nogle gang skal jeg bare lade være med at være så sød.. Nå men det skal nu nok blive hyggeligt alligevel.... Lisbeth.

Anmeld

3. august 2008

Kaufie

Jeg har lige sendt min mødregruppe hjem... Vi holdt dobbelt fødselsdag, så stuen ligner noget der er løgn! Vi var kun 3 og 3 børn, men der er godt nok mere at rydde op (og tørre op ) end efter 12 mennesker i går....

William koger i vognen - kom vildt sent iseng - kl var væsten 22 i aftes - op igen 6.30 og kun den sædvanlige morgenlur - så NU er han færdig...

Mette, der må overhøre sofaens kalden og få gang i støvsugeren - når jeg finder gulvet...

Anmeld

3. august 2008

Lise

Jeg har været til baby- eller børne-, om man vil, -komsammen med to gamle NB-brugere.. det var mægtig hyggeligt :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.