nå så er jeg ved at være sidst på skansen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

222 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. august 2008

ka li ja

igen....
hold op jeg er en klovn til at komme i seng!!!

nå men jeg har været til byfest i dag:D først var jeg med xander, min mor og søster,på kræmmermarkede, og bagefter gik vi op og spiste og hyggede med alle dem vi kendte vi mødte. hold op det var mange:D fedt, det var skide hyggeligt.
men nu er jeg også ved at være brugt, så må nok også hellere få logget af for i aften... snart i hvert fald..... zz..... zzzzz.....z....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Juniors mor

Hæhæ du er ikke helt den sidste - det må vist være mig :D - eller den første er det måske rettere :P. Men her er kl 23,45, så jeg burde nok også ligge mig til at sove.....
Vi har gæster (mormor og morfar), som tager hjem i morgen tidelig, så har de været her i over 14 dage. Det har været super skønt, så her bliver nok en smule tomt på mandag når de er væk og kæresten igen er på arbejde....
I morgen skal vi holde fødselsdag for Julie sammen med min amerikanske mødregruppe. Vi er 7 der har slået os sammen om en fødselsdagsfest, da alle pigerne i gruppen har fødselsdag iden for 3 uger. Det skal holdes i noget der hedder "the little gym" - en babygymnastiksal, med masser af tumlemøbler og andre aktiviteter. Så er der inviteret 10 andre børn på 1 år samt deres forældre, så der skal nok blive drøn på! Efter 1 time med leg, er der fødselsdagskage :). Glæder mig, tror det bliver super hyggeligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.