Rasmus opdatering (til dem der orker mere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

klmf

nutche skriver:

nå okay.... jeg tænker bare at hvis det er re-aktive...betyder det så ikke at de ikke "duer"

min mor arbejder som sygeplejerske, så hun har lovet at spørge en af lægerne.

griber efter halmstå her....men ønsker virkelig at finde en forklaring.

håber også at de leder videre, men frygter at næste skridt er en kikkert undersøgelse

Altså blodprøvesvar er en jungle!! Og de skal altid sammenholdes med det kliniske billede hos den enkelte patient, så hvis hans læger ikke har reageret på det, så er det nok ikke noget. Ofte finder man forekomster af noget, men i så små mængder at det er ubetydeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Altså blodprøvesvar er en jungle!! Og de skal altid sammenholdes med det kliniske billede hos den enkelte patient, så hvis hans læger ikke har reageret på det, så er det nok ikke noget. Ofte finder man forekomster af noget, men i så små mængder at det er ubetydeligt...

ja okay så hjælper det jo ikke meget.

så må jeg vente på svar fra den mail jeg sendte lægen. kan bare ikke forestille mig hvad der så kan være galt.

så tar gerne imod foreslag.

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

nutche skriver:

ja okay så hjælper det jo ikke meget.

så må jeg vente på svar fra den mail jeg sendte lægen. kan bare ikke forestille mig hvad der så kan være galt.

så tar gerne imod foreslag.

Uha, det tør jeg ikke prøve på, men kan godt forstå du er frustreret og ked af at der ikke er et svar og en løsning. Ikke rart når ens lille mand ikke har det godt

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Uha, det tør jeg ikke prøve på, men kan godt forstå du er frustreret og ked af at der ikke er et svar og en løsning. Ikke rart når ens lille mand ikke har det godt