Rasmus opdatering (til dem der orker mere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

klmf

nutche skriver:

nå okay.... jeg tænker bare at hvis det er re-aktive...betyder det så ikke at de ikke "duer"

min mor arbejder som sygeplejerske, så hun har lovet at spørge en af lægerne.

griber efter halmstå her....men ønsker virkelig at finde en forklaring.

håber også at de leder videre, men frygter at næste skridt er en kikkert undersøgelse

Altså blodprøvesvar er en jungle!! Og de skal altid sammenholdes med det kliniske billede hos den enkelte patient, så hvis hans læger ikke har reageret på det, så er det nok ikke noget. Ofte finder man forekomster af noget, men i så små mængder at det er ubetydeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Altså blodprøvesvar er en jungle!! Og de skal altid sammenholdes med det kliniske billede hos den enkelte patient, så hvis hans læger ikke har reageret på det, så er det nok ikke noget. Ofte finder man forekomster af noget, men i så små mængder at det er ubetydeligt...

ja okay så hjælper det jo ikke meget.

så må jeg vente på svar fra den mail jeg sendte lægen. kan bare ikke forestille mig hvad der så kan være galt.

så tar gerne imod foreslag.

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

nutche skriver:

ja okay så hjælper det jo ikke meget.

så må jeg vente på svar fra den mail jeg sendte lægen. kan bare ikke forestille mig hvad der så kan være galt.

så tar gerne imod foreslag.

Uha, det tør jeg ikke prøve på, men kan godt forstå du er frustreret og ked af at der ikke er et svar og en løsning. Ikke rart når ens lille mand ikke har det godt

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Uha, det tør jeg ikke prøve på, men kan godt forstå du er frustreret og ked af at der ikke er et svar og en løsning. Ikke rart når ens lille mand ikke har det godt

nej man vil jo bare helst have at ens børn er raske og glade hele tiden

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

nutche skriver:

nej man vil jo bare helst have at ens børn er raske og glade hele tiden

Så kan så meget andet være bedøvende ligegyldigt, bare bassrne har det godt... Men tro på, at han nok skal få det godt igen!!

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Så kan så meget andet være bedøvende ligegyldigt, bare bassrne har det godt... Men tro på, at han nok skal få det godt igen!!

ja heldigvis er det sjældent han har ondt. kun lidt når han lige skal af med det....og så når hans ende bliver meget rød. det er en stor fordel. for så har man ikke fornemmelse af at det er noget alvorligt.

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

nutche skriver:

ja heldigvis er det sjældent han har ondt. kun lidt når han lige skal af med det....og så når hans ende bliver meget rød. det er en stor fordel. for så har man ikke fornemmelse af at det er noget alvorligt.

Det er da altid noget. Men bare det at der er periodevise smerter må da gøre, at lægerne vil fortsætte med at lede efter en forklaring....

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Det er da altid noget. Men bare det at der er periodevise smerter må da gøre, at lægerne vil fortsætte med at lede efter en forklaring....

ja det håber jeg da. men samtidig er jeg ked af at udsætte ham for en helt masse....for hvad nu hvis de ikke finder noget

åhh jeg synes bare det er så svært.

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

nutche skriver:

tak skal du ha

ja jeg føler mig snart som en pylrer mor fordi jeg bliver ved med at rende til lægen med ham. men kan bare ikke forstå at han skal ha det sådan.

problemet er jo at man kommer ud hvor man har lyst til at "give op" jeg sortere fx. ikke længere rosiner fra i hans kost, han får ikke så mange bananer længere....for vi ved at det ikke gør nogen forskel alligevel.

Du må ikke give op, og du skal så absolut ikke føle, du er pylret. Der må jo være et eller andet galt siden han ikke har det godt, så du må blive ved med at insistere på, at de laver flere undersøgelser, så hans helbredstilstand kan blive helt afdækket

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Du må ikke give op, og du skal så absolut ikke føle, du er pylret. Der må jo være et eller andet galt siden han ikke har det godt, så du må blive ved med at insistere på, at de laver flere undersøgelser, så hans helbredstilstand kan blive helt afdækket

ja du har sikkert ret ellers er min mand god til at skubbe mig fremad. det giver overskud...og det har vi klart behov for lige i de her dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.