Rasmus opdatering (til dem der orker mere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Lone Jakobsen

så fik vi svar fra den første prøve. afførings prøven. hvor de har checket om der sku være nogen form for virus eller bakterie i maven. alle prøver kom tilbage negative. så nu venter vi på svar fra alle de blodprøver de tog.

i mellemtiden er Rasmus blevet syg. han har virket mere træt de sidste par dage. udmattet allerede omkring kl 17. har ikke ville spise ret meget til aftensmad. han har været mere pylret, krævet sine forældre mere. i aftes ville han ikke sove, og han vågnede meget tidligt her til morgen med feber.

jeg håber naturligvis at det skyldes en alm. forkølelse. han kan ha flere tænder på vej.... men jeg bekymrer mig da stadig for om det sku ha en sammenhæng med hans maveproblemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

FruEllingsen

Det bliver spændene at se hvad blodprøverne siger så! håber snart i får nogle svar, så den lille mand kan få det bedre.

Det er træls at han skal have feber oven i alt det her. håber bare det er en lille forkølelse som han hurtigt er ovre igen.

du får lige en masse kram jeres vej!!

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Det bliver spændene at se hvad blodprøverne siger så! håber snart i får nogle svar, så den lille mand kan få det bedre.

Det er træls at han skal have feber oven i alt det her. håber bare det er en lille forkølelse som han hurtigt er ovre igen.

du får lige en masse kram jeres vej!!

ja det er synd for den lille mand. han er lige vågnet og hans lille krop ryster bare af feber. men han spiser lidt og drikker fint.

tak for og søde hilsner

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

så kom de sidste svar, og alt er normalt..... dejligt, men hvad pokker foregår der så?

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

Årh det må bare være så frustrerende Har lægerne sagt hvad næste træk er?? Håber på snarligt svar på mysteriet og god bedring med den lille mand...

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Det er da en gåde med hans mave - hvad pokker kan der være galt Håber snart I får svar på, hvad der nu skal ske, for der er vel mere at gøre?

Sender dig også lige et kæmpe kram

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Årh det må bare være så frustrerende Har lægerne sagt hvad næste træk er?? Håber på snarligt svar på mysteriet og god bedring med den lille mand...

nej desværre har han ikke sagt noget. vi forventede nok at der ville være noget i hans prøver.

har lige sendt en mail til ham med det samme spørgsmål. håber sørme ikke at de bare mener han skal ha det sådan altid så.

dog var der en sætning vi ikke forstod, så hvis nogen ved hvad følgende betyder, så vil vi gerne ha det oversat:

"Der ses reaktive lymphocytter"

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

nutche skriver:

nej desværre har han ikke sagt noget. vi forventede nok at der ville være noget i hans prøver.

har lige sendt en mail til ham med det samme spørgsmål. håber sørme ikke at de bare mener han skal ha det sådan altid så.

dog var der en sætning vi ikke forstod, så hvis nogen ved hvad følgende betyder, så vil vi gerne ha det oversat:

"Der ses reaktive lymphocytter"

Ej, mon ikke de vil lede videre, det er jo ikke rimeligt han har det sådan.

Lymfocytter har at gøre med immunforsvaret, så jeg ville bare tolke det sådan at man kan se hans immunforsvar reagerer på noget, kan være en infektion eller en forkølelse osv. Det skal I nok ikke tage for noget, hvis ikke lægerne gør.

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Ej, mon ikke de vil lede videre, det er jo ikke rimeligt han har det sådan.

Lymfocytter har at gøre med immunforsvaret, så jeg ville bare tolke det sådan at man kan se hans immunforsvar reagerer på noget, kan være en infektion eller en forkølelse osv. Det skal I nok ikke tage for noget, hvis ikke lægerne gør.

nå okay.... jeg tænker bare at hvis det er re-aktive...betyder det så ikke at de ikke "duer"

min mor arbejder som sygeplejerske, så hun har lovet at spørge en af lægerne.

griber efter halmstå her....men ønsker virkelig at finde en forklaring.

håber også at de leder videre, men frygter at næste skridt er en kikkert undersøgelse

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Det er da en gåde med hans mave - hvad pokker kan der være galt Håber snart I får svar på, hvad der nu skal ske, for der er vel mere at gøre?

Sender dig også lige et kæmpe kram

tak skal du ha

ja jeg føler mig snart som en pylrer mor fordi jeg bliver ved med at rende til lægen med ham. men kan bare ikke forstå at han skal ha det sådan.

problemet er jo at man kommer ud hvor man har lyst til at "give op" jeg sortere fx. ikke længere rosiner fra i hans kost, han får ikke så mange bananer længere....for vi ved at det ikke gør nogen forskel alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.