Hvordan har I det med....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2008

st

at være alene hjemme. Jeg er jo alene hjemme i aften, og sidder så passende og gør mig nogle tanker om hvordan andre mon har det med det?
Her tænker jeg ikke så meget på den uhygge der kan være ved det, men mere om det med at "give partneren lov" til at komme ud alene.

Jeg synes tit at Jeppe er afsted. Ikke for meget, da han er meget opmærksom på, om det er i orden med mig, at han nogle gange tager ud med gutterne (til mc-træf, Sverige som nu eller bare ovr til sin fætter en aften og sparke dæk i værkstedet). Men jeg kan godt nogle gange blive en anelse misundelig på ham. Jeg har ikke rigtig været ude siden Mads kom til verden. Min egen fejl, men jeg har bare ikke haft behovet. Jeg er ved at dø, hvis jeg skal undvære Mads mere end én overnatning.

Én af mine meget gode veninder har sagt at vi snart skal have givet den noget gas, så det glæder jeg mig til.

Men hvordan er det hos jer? er I "strenge" kvinder, som forlanger at manden skal være hjemme hele tiden og være der for familien, eller hvad skal han også have liv til at tage ud og overnatte...(ja ikke med andre kvinder vel..;) men når bilen bliver for fuld, så kan man jo risikere at den skal holde der til dagen efter.

Knus st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

Smølf

Hej st,

Dengang vi fik Sebastian lovede vi hinanden, at vi skulle give hinanden plads til at komme ud hver for sig. Og det har vi overholdt. Min mand har sin sport 2 gang om ugen og tager også ud med vennerne engang i mellem. Men det bliver nok desværre kun til ca. 1 gang om måneden, da de har lidt svært ved at holde kontakten efter de er blevet færdige med studiet.:S

Så hver gang han får muligheden bliver han skubbet ud af døren med min fulde velsignelse, da jeg ved hvor meget det betyder for ham.
Faktisk ville jeg håbe, at han kom ud lidt mere, da jeg kan mærke på ham, at han svaner det sociale studenterliv ret meget.

Og han er omvendt akkurat ligeså sød til at lade mig tage til pigeaften eller hvad det nu måtte være. Så jeg får faktisk set mine veninder ret tit.

Men det kan da godt være lidt træls, at sidde hjemme. I går var han ude med nogle kammerater og få en øl -som vist blev til mange. Og så har han sovet hele dagen lige til han skulle på aftennattevagt her i dag. Så i aften sidder jeg også alene.

Men det er helt ok... Synes det er super vigtigt for parforholdet at vi kommer ud hver for sig. I morgen skal vi ud sammen, da vi har bryllupsdag og så kommer mine forældre og ser efter Sebastian.(L).

Jeg har nu ikke kedet mig så meget. Har set "Arn" filmen og nydt synet af dejlige Joakim Nätterqvist og hygget rigtig meget..

(H) Neta -som glæder mig til middag med manden i morgen.

Ps. glemte også at jeg også sidder alene de 3-4 gange om måneden hvor manden har aften-nattevagt eller døgnvagt

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Altså hvis Karsten vil ud en aften så må han hellere end gerne det.. Jeg er nok en person der til tider bare gerne vil være mig selv...
Så efter at Karsten har fået skiftende arbejdstider, så er muligheden for at være selv øget betydelig og det passer mig godt..
Jeg er ikke selv for god til at komme væk hjemmefra, men i bund og grund tror jeg heller ikke at behovet er så stort fra min side.. Jeg ville super gerne møde jer tøzer og bruge en eftermiddag-aften-nat-morgen på det, men ellers har jeg ikke de store lyster..
Men nu er jeg så heller ikke en person der har vildt mange veniner og efter at jeg fik stumpen, har jeg nok skubbet en del væk.... :(

Anmeld

3. august 2008

st

Jeg under Jeppe fudt ud, at han trænger til at få lidt mandehørm ind imellem. Men jeg ved bare, at der er mange kvinder, i sær efter at have fået børn, nærest sætter sig på deres mænd og forlanger at de skal være hjemme hele tiden, for nu er vi en familie !!!!

Jeg tror på, at man ved at komme ud og se andre mennesker både sammen og hver for sig, får et frisk pust og giver forholdet lidt liv. Man kan let blive lidt indspist ved kun at lave det samme dag ud og dag ind.

Men fred være med dem der har det sådan, jeg kunne bare ikke leve med det.

st

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Sådan har vi det og det fungere faktisk godt nok.. Men må da indrømme at når Karsten for 5. gang i streg åbner sætningen med "nede på arbejdet......" så kan jeg godt tænke "ikk igen" ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.