Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg endelig lejlighed til at lave et positivt indlæg for en gangs skyld Som mange af jer ved, endte afstemningen "Dilemma" med at jeg sendte Lauras far en invitation til hendes fødselsdag https://www.baby.dk/debat/66263pi1/boernerelateret/dilemma.aspx
Nu har han lige ringet og sagt, at han kommer kl. 8 med morgenmad på hendes fødselsdag, så han kan fejre hende En rigtig dejlig nyhed for Laura...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Så fik jeg endelig lejlighed til at lave et positivt indlæg for en gangs skyld Som mange af jer ved, endte afstemningen "Dilemma" med at jeg sendte Lauras far en invitation til hendes fødselsdag https://www.baby.dk/debat/66263pi1/boernerelateret/dilemma.aspx Nu har han lige ringet og sagt, at han kommer kl. 8 med morgenmad på hendes fødselsdag, så han kan fejre hende En rigtig dejlig nyhed for Laura...
Det var da en skøn nyhed!!! Godt at han vælger hende til - på trods af at det nok ikke er populært derhjemme
Og selv om det er Lauras dag, håber jeg der falder lidt af til dig også
Znuzke skriver: Det var da en skøn nyhed!!! Godt at han vælger hende til - på trods af at det nok ikke er populært derhjemme Og selv om det er Lauras dag, håber jeg der falder lidt af til dig også
Tak Jeg tvivler dog på, at Sidsel er informeret Men nu er det også Laura, det drejer sig om, og så må jeg gemme mine følelser... Vi tager en dag af gangen for han skifter mening som vinden blæser
Hold da fast, hvor synes jeg bare det er SÅ stort af dig at du kan overkomme at skulle have ham på besøg efter alt det han har gjort mod dig!!! Dejligt at han trods alt vil være der for sin datter, men det må være rigtig hårdt for dig at skulle skjule dine negative følelser overfor ham når han kommer Men kæmpe og til dig!!! Du er for sej!
Tak, Cecilia Jeg håber jo stadig, det bliver os Man kan aldrig vide med ham, så nu må vi se. Jeg håber bare, vi snart kan få snakket ud om alting, for jeg synes jo et eller andet sted, at han skylder mig en forklaring og undskyldning Det vigtigste er som sagt Laura...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128