Så var jeg også til 2. lægebesøg igår og det var da noget af et mærkeligt besøg 
Vi kommer ind og hun får min vandrejournal, kikker på den og siger jeg TROR nok det er denne jeg skal skrive på jamen det er så ok.
Så siger hun jamen så skal jeg VIDST nok mærke på den mave, jeg siger ja og lægger mig så over på briksen og hun kommer hen med målebånd og den der for at høre lillepigens hjerte.
Hun måler så min mave og siger jeg TROR nok den er 23 cm. hmm ok. Så siger hun at jeg kan ikke mærke hvordan babyen ligger da du ikke er så langt henne. Jeg kan nok heller ikke høre hjertet af samme grund men du mærker da liv. Men hun prøvet så alligevel og lytte og siger så UPS det var din puls. Gik så hen til bordet og satte sig og jeg spørge om jeg er færdig og måtte rejse mig jada siger hun så.
Så siger hun jeg skal VIDST nok også tjekke din urin men du skal jo alligevel havde den tjekket på fredag så vi venter. HMM ok. Så fortryder hun så alligevel og beder mig om og gå ud og tisse og det gør jeg så hun vejer mig så mens vi venter på urinprøven og jeg har så taget et par kilo på af den tabte vægt så det jo fint nok.
Vi kommer ind igen og manden siger så om han ikke bare skulle sætte sig ud i venteværelset jo det synes jeg. Hun siger så at hun TROR min urin er fin men vi tjekker den lige igen på fredag.
Hun skal så lige tjekke mit blodtryk og bruger meget tid på det og pumper op og lukker luft ud igen og igen og igen! og siger så jamen det er jo normalt og visker så til sig selv TROR JEG NOK 
Hmmm et besøg som jeg INTET fik ud af andet en det eneste sikre hun vidst var at jeg havde taget på! For pokker hvor gik jeg sur og skuffet der fra og også lidt nervøs for jeg synes da det vigtig hun tjekker at barnets hjerte lyder som det skal.
Nåå men jeg finder så ud af at det er en praktikant MEN HVORFOR POKKER har hun så ikke en læge med inde som kan lære hende de ting, jeg er åbentbart hendes første gravide tjek men for pokker da hun lære det sgu da ikke hvis det skal fungere på TROR. Hun skal sgu da havde en læge ind og vise hende hvordan hun mærker lytter osv.
Jeg er godt nok skuffet og ked af det. Men jeg skal til mit sædvanlige besøg på sygehuset i morgen så beder jeg lige dem om at lytte for jeg vil sgu være sikker selv om jeg mærker masse af liv.
Knus Diana
Anmeld