føler mig som verdens mest usle mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. august 2008

Siber

jeg har ligget på gulvet hele dagen, og haft ondt af mig selv, og på grådensrand, mens Johanna har kravlet rundt på mig. Lige nu ligner stuen jeg ved ikke hvad, madkrummer, legetøj, service der er beskidt, madras, dyner og puder er på gulvet! Jeg orker ingen ting!:$ Vi har kun været ude, fordi jeg var nødt til at gå hen og handle, stakkels Johanna hun elsker at være ude, og i dag har hun bare været inde!:'( Jeg kunne dog lige overskue at vi skulle spise aftensmad i køkkenet! Nu er Johanna puttet, og jeg tror jeg gør det samme om lidt! Lige lidt mere piv her fra Knus Siber der glæder sig til Andreas kommer hjem i morgen aften! Alma skal blive på Bornholm, ferie hos bedstemor og bedstefar, så må vi se hvorlænge hun vil være der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

Joan ( Smallie )

Trøste krams har fra og du er ikke en dårlig mor.

Og jeg er sikker på lille pige har hygget sig med at kravle rundt på dig. Så er hun jo i rigtig nær kontakt med dig.

Du skal ikke have dårlig samvittighed så længe tøsen er glad og får noget at spise og drikke og en ren ble så er hun jo glad.

Ved ikke hvad jeg skal skriv til dig, men ved hvordan du har det.

Håber du har det bedre i morgen

(H) Joan

Anmeld

2. august 2008

Rasmine

Du har ret Siber, du ER nemlig verdens mest usle mor, fordi du er syg og dårlig: Og at I slet ikke har været ude, tsk tsk...
Hvad er det dog for noget?
;)

SIIIIIIIIIBER:
Tag en slapper, hun skal da nok overleve "indeluften"!
Og helt ærligt, roder alle vores hjem ikke?

Bliv nu at blive rask, og så gå en ekstra tur, NÅR du er blevet frisk igen.
Og ryd op igen, NÅR du er blevet frisk!

Vil vædde med du er verdens bedste mor, når du er frisk OG når du er syg!!!

OG JEG VIL VÆDDE MED AT HELE JULI GRUPPEN ER ENIGE MED MIG!!!
:D

Anmeld

2. august 2008

ivfmarie

du ville da være en ussel mor, hvis ikke du lige gearede lidt ned, og gav din krop en chance for at komme ovenpå! Hvis ikke du slapper af , så får halsbetændelsen bugt med dig, og ikke omvendt - og hvem skal så være mor?

Sølle Siber-pus! Put du dig nu godt under dynerne med en rødvinstoddy - så er du sikkert (mere) fit for fight i morgen.

Knus fra Marie

Anmeld

2. august 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] jeg har ligget på gulvet hele dagen, og haft ondt af mig selv, og på grådensrand, mens Johanna har kravlet rundt på mig. Lige nu ligner stuen jeg ved ikke hvad, madkrummer, legetøj, service der er beskidt, madras, dyner og puder er på gulvet! Jeg orker ingen ting!:$ Vi har kun været ude, fordi jeg var nødt til at gå hen og handle, stakkels Johanna hun elsker at være ude, og i dag har hun bare været inde!:'( Jeg kunne dog lige overskue at vi skulle spise aftensmad i køkkenet! Nu er Johanna puttet, og jeg tror jeg gør det samme om lidt! Lige lidt mere piv her fra Knus Siber der glæder sig til Andreas kommer hjem i morgen aften! Alma skal blive på Bornholm, ferie hos bedstemor og bedstefar, så må vi se hvorlænge hun vil være der![/citat] Det der er mest vigtigt for Johanna er da at du er bliver rask og ikke at komme ud... Alle børn elsker da at komme ud, men tro mig de elsker deres mor højere... Så pyt med om knaldhytten roder, du skal blive frisk først og så kan du tage dig af alt det andet bag efter... Betina

Anmeld

2. august 2008

Lise

Jeg sender dig lige et stort kram (H)

Det er helt ok at have ondt af sig selv når man er syg, og man kan hurtigt føle sig som en ussel mor - men mon ikke Johanna klarer den. Jeg håber din penicilin virker SNART og at du får det meget bedre..

Knus fra Lise - som ville have kørt til Faxe Ladeplads og luftet Johanna hvis hun vidste hvor dårligt Siber havde det idag.. (kan desværre ikke imorgen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.