fik du akut eller planlagt kejsersnit? Akut kejsersnit
hvordan havde du det med, at fødslen foregik ved kejsersnit? Det havde jeg da ret dårligt med, en af de ting jeg havde været meget besluttet på at jeg ikke ville have, men man kan ligesom ikke gøre så meget når det er akut.
hvordan havde du det efter kejsersnittet - fysisk/psykisk? Fysisk gjorde det ondt i arret i mange dage efter, ens mavemuskler bliver jo skåret tværs over... det tog lige en 14 dages tid at komme sig over det nogenlunde.
+ jeg stadig havde mine graviditets gener i form af at jeg ikke kunne smage ting ordentligt.. min krop havde ikke registreret at jeg havde født jo... det kom efter en 14 dages tid...
Psykisk var værre, da jeg egentlig gerne ville have født... virkelig! Så følte mig lidt snydt... og havde det svært ved ikke at have set den lille med det samme, og at jeg bare skulle ligge der...
oplevede du problemer med at knytte dig til dit barn i den aller første tid efter fødslen? Nej overhovedet ikke... tværtimod, fordi jeg ikke så og holdte ham med det samme, så blev tilknytningen større! han er jo MIN!
drømmer du om en naturlig fødsel? Lidt svært at svare på... drømmer og drømmer... ville da gerne have oplevet det....
Du skriver bare hvis du vil vide mere 
Anmeld