Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Øhm hvad er solgt?
Øhm hvad er solgt?
Øhh.. Ikke rigtigt noget endnu.. Men hummel-trøjerne har jeg køber til hvis ikke det er solgt inden 6dage, og regnsættet tror jeg er solgt.. Hva tænkte du på?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
saxi skriver: Øhh.. Ikke rigtigt noget endnu.. Men hummel-trøjerne har jeg køber til hvis ikke det er solgt inden 6dage, og regnsættet tror jeg er solgt.. Hva tænkte du på?
Det var nemlig regnsættet
Kan du ikke skrive hvis det ikke er solgt?
Laulund87 skriver: Det var nemlig regnsættet Kan du ikke skrive hvis det ikke er solgt?
jo det skal jeg nok
Regnsættet SOLGT!
saxi skriver: Regnsættet SOLGT!
Til info kan du rette i dit oprindelige indlæg, altså slette billedet af regnsættet og teksten.
opsedasse
saxi skriver: Har lige fundet lidt tøj i gemmeren, som Yasmin ikke længere kan passe - desværre.. Alt tøjet er i super stand og uden huller og pletter!! billed 1 - Exit bukser str.92 billed 2 - 2 Hummel lynlås trøjer str.86 billed 3 - Pomp de lux str.92 billed 4 - pomp de lux str. 92 billed 5 - Ticket to Heaven regnsæt str.80 billed 6 - Adidas sæt str.86 Giv bud
Har lige fundet lidt tøj i gemmeren, som Yasmin ikke længere kan passe - desværre.. Alt tøjet er i super stand og uden huller og pletter!!
billed 1 - Exit bukser str.92
billed 2 - 2 Hummel lynlås trøjer str.86
billed 3 - Pomp de lux str.92
billed 4 - pomp de lux str. 92
billed 5 - Ticket to Heaven regnsæt str.80
billed 6 - Adidas sæt str.86
Giv bud
Hvad koster hummel trøjerne?
forældre-til-Asta skriver: Hvad koster hummel trøjerne?
Hov læste lige igennem. Jeg vil gerne give 120incl for de 2 hummeltrøjer...
hvad skal du have for billede 1 + 3+ 4?
LotteN skriver: hvad skal du have for billede 1 + 3+ 4?
Hva siger du til 200??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128