Kampklar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

oo

Leonora skriver:

Ihh hvor din mave altså fint...er dybt misundelig...

Og øv jeg fik ik ret om at du ville føde i sidste uge...men ud skal den jo nok komme....og uglen Ella bliver sikker babys yndling og krammet til den ik har mere fyld...Godt navn forresten..

Vi venter spændt på på fødselsnyt fra dig

Knus Louise

nej, der var ingen der fik ret! men nu holder Søren på lørdag, mens jeg selv tænker at min baby og min søsters datter jo nok bare har byttet terminsdatoer: Carla sku være født den 18. oktober, men er født den 13., så nu kommer Baby Juhl sikkert den 18. istedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

oo

Rollo skriver:

Tak for god læsning og sikke en fiiiin ugle altså - mormor kan da finde ud af det der

Dejligt at læse at du er KLAR... Er sikker på at det snart bliver din tur

Jeg blev selv sat igang med en stikpille tirsdag aften, fik små veer i løbet af natten..
Onsdag morgen kl 8 kunne de tage vandet og kl 12.15 blev hun født

Held & lykke med det hele Trine og nyd denne kæmpe oplevelse..

TILLYKKE!!! der er så mange fødsler for tiden, jeg kan slet ikke følge med

Anmeld

14. oktober 2010

Mor til L&S

Tjuhl skriver:

TILLYKKE!!! der er så mange fødsler for tiden, jeg kan slet ikke følge med

Nårh... nej nej... har ikk født nu, Liva er lige fyldt ½ år... Var mere for at fortælle en positiv historie omkring igangsættelse hvis du skulle komme så vidt

Anmeld

14. oktober 2010

oo

Riksen skriver:

Endelig en update... har tænkt så meget på om du mon var i fødsel, men det kan jeg så læse at du ikke er - endnu! Det varer forhåbentlig ikke så længe endnu.

Hvor lyder det hyggeligt med et spontant familiebesøg - og sikke en fin ugle - hjemmestrik er klart det bedste!! Herhjemme er både mormoren, oldemoren, mosteren og farmoren i gang med at strikke til vores lille bebs, og det er altså bare skønt!

I øvrigt... det lyder super at du er klar til kamp, og endnu mere super at veerne højst sandsynligt ikke vil føles så meget værre end dem, du har tumlet med indtil videre

Jeg håber på og krydser fingre for at du snart går i fødsel - helt af dig selv, så du kan få den hjemmefødsel, du drømmer om

Knus fra Rikke

Ps. Du har bare den flotteste mave!

tak tak tak

ja hjemmestrik er bare det bedste, jeg har også mor og to søstre der strikker, og jeg har fået SÅ mange lækre ting

Anmeld

14. oktober 2010

oo

Rollo skriver:

Nårh... nej nej... har ikk født nu, Liva er lige fyldt ½ år... Var mere for at fortælle en positiv historie omkring igangsættelse hvis du skulle komme så vidt

gokgok! jeg er da helt forvirret!!

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

EN masse vestøv til dig!!!

Anmeld

14. oktober 2010

oo

Perl skriver:

EN masse vestøv til dig!!!

OG til dig

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Tjuhl skriver:

OG til dig

Jo tak har 8 dage til termin nu! men han må godt komme ud nu! han blev skønnet 3400 i går hos jordmoren.. så dvs han nu er på str. med Nadia da hun kom ud!

Anmeld

14. oktober 2010

oo

Perl skriver:

Jo tak har 8 dage til termin nu! men han må godt komme ud nu! han blev skønnet 3400 i går hos jordmoren.. så dvs han nu er på str. med Nadia da hun kom ud!

så har han da også en helt fin størrelse til at komme lidt før termin

Anmeld

14. oktober 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

nej, der var ingen der fik ret! men nu holder Søren på lørdag, mens jeg selv tænker at min baby og min søsters datter jo nok bare har byttet terminsdatoer: Carla sku være født den 18. oktober, men er født den 13., så nu kommer Baby Juhl sikkert den 18. istedet

Hi hi skægt hvis det er tilfældet....Trods smerter må du prøve at nyde de sidste dage hvor du kan sove når du vil og kun skal tænke pådig selv....Og ja så også lige nyde at maven er stor, rund og fast...for bagefter ligner og føles den mest som caramel budding....

Læmpe kram til dig fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.