Hvor langt er jeres i udviklingen? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Corn

Anne85 skriver:

Hold nu op nogle dygtige unger  I har Nyder at se billeder og læse om jeres små størrelser  jeg må indrømme at jeg ikke er så god til at huske hvad det nu lige er de skal kunne nu osv... tingene går så stærkt her anden gang... jeg jeg er faktisk glad for at jeg denne gang er meget bedre til at være i nuet og bare nyde at hun er den hun er nu fremfor hele tiden at tænke "ih det blir nu altså også hyggeligt når hun begynder at kravle, spise grød, gå osv osv osv"

Men min lille bandit er 13 uger nu... og hun er squ en nem lille pige (eller måske moderen bare tager mere roligt på det hele her anden gang). Hun har et stort søvnbehov - sover godt om natten - vågner en til to gange om natten hvor hun (nærmest i søvne) lyn-spiser og så ligger jeg hende tilbage i vuggen igen. Sover stort set altid 3-4 timers formiddagslur og resten af dage har vi så endnu ikke så meget rytme i, men hun tager også gerne flere lange lure i løbet af dagen.
Er begyndt at blive lidt bøvlet at amme for hun bliver let påvirket af hvis der sker andet i rummet - er der folk der snakker, fjernsynet kører eller lignende kan hun simpelthen ikke koncentrere sig - men hun må jo få hvad hun skal for hun vejer nu 7,2 kg, er 67-68 cm lang og bruger str 74 i tøj... gisp det går stærkt

Hun ruller ikke som I andre fortæller jeres børn gør - men det skal nok komme  Men hun bøvler rundt på tæppet og ligger aldrig der hvor man har lagt hende Hun er først nu blevet så god til at ligge på maven at hun faktisk kan ligge der og lege... men det nyder hun tilgengæld også virklig nu. Fødderne har hun endnu ikke opdaget - men hendes hænder er konstant i munden - hvis det da ikke lige er et stykke legetøj  Hun er rigtig god til at gribe ud efter tingene og få fat - og skælder ud hvis det ikke lige kan komme i munden (hvis det fx hænger på aktivitetstæppet ) Og så er hun bare jordens gladeste lille pige... græder kun når hun virkelig virkelig er træt - ellers er hun altid et stort smil, pludrer lystigt og KLUK griner så man får helt tårer i øjnene af lykke.

jeg er slet ikke begyndt at tænke på grød endnu... og håber faktisk lidt vi kan strække den så længe som muligt - det må alt andet lige være bedst for hendes lille mavse - og jeg nyder at amme. I mine øjne er hun også bare stadig min lille bitte baby og jeg kan slet ikke forestille mig hende sidde om en måned med grød i hele fjæset... hi hi

Og så lige et par billeder der er taget indenfor den sidste uges tid

Har du lavet venteliste???

Altså som man kan skrive potentielle svigersønner op på...

Alt efter hvilken aldersforskel I finder rimelig, så har jeg jo forskelligt, for nøj hvor er hun skøn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Anne85

Macaab skriver:

Har du lavet venteliste???

Altså som man kan skrive potentielle svigersønner op på...

Alt efter hvilken aldersforskel I finder rimelig, så har jeg jo forskelligt, for nøj hvor er hun skøn.

ha ha... hvor er du sød  Jamen hvis dine drenge er til kvinder med sul på kroppen så har jeg bestemt pigen til dem

Anmeld

16. oktober 2010

Corn

Anne85 skriver:

ha ha... hvor er du sød  Jamen hvis dine drenge er til kvinder med sul på kroppen så har jeg bestemt pigen til dem

Ja altså Aslan har jo ikke noget at lade nogen høre... Sidst han blev vejet sagde vægten 8100 og er knap 70 cm lang...

Og Anton er også en kraftig herre, ikke fed, men bred over skuldrene.

Så det er kun ældstemanden der er lang og slank...

Anmeld

20. oktober 2010

MTS

Sp var her i mandags og Oliver vejer nu 8200 og er 69 cm lang. Så en godt stor dreng.  

Han kan vende sig fra ryggen op på siden og har nogle gange kunnet vende sig fra maven til ryg. Nogle gange er det sjovt at holde i noget legetøj, men det bedste er at prøve få begge hænder ind i munden.

Ellers syns jeg heller ikke at der sker så meget her som jeg kan se nogle af jer andres kan. Men mon ikke det bare er fordik han er lidt doven Han sover også en del i løbet af dagen.

Og så til sidst lidt billeder af min store dreng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2010

Anne85

Malin skriver:

Sp var her i mandags og Oliver vejer nu 8200 og er 69 cm lang. Så en godt stor dreng.  

Han kan vende sig fra ryggen op på siden og har nogle gange kunnet vende sig fra maven til ryg. Nogle gange er det sjovt at holde i noget legetøj, men det bedste er at prøve få begge hænder ind i munden.

Ellers syns jeg heller ikke at der sker så meget her som jeg kan se nogle af jer andres kan. Men mon ikke det bare er fordik han er lidt doven Han sover også en del i løbet af dagen.

Og så til sidst lidt billeder af min store dreng.

Ja tror squ også Nynne ikke er begyndt at trille endnu fordi hun sover hele tiden - der er jo ikke meget tid til at ligge og lære det  men det skal squ nok komme  Jeg nyyyyder også bare at hun stadig er lidt baby

Anmeld

22. oktober 2010

MTS

Anne85 skriver:

Ja tror squ også Nynne ikke er begyndt at trille endnu fordi hun sover hele tiden - der er jo ikke meget tid til at ligge og lære det  men det skal squ nok komme  Jeg nyyyyder også bare at hun stadig er lidt baby

Nej så er det jo ikke meget tid til at lære.  Og syns også du bare skal nyde din lille baby, gør jeg i hvert fald med min.

Og de skal nok få lært det hele. Så for mig betyder det ikke så meget hvornår det hele kommer. Han er nemlig den dejligeste baby lige meget hvad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.