Hjælp ang. opdragelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2008

MissLizzy

Hej Tina Det går som man kan forvente omkring 8+0. Masser af kvalme som bliver værre og værre for hver dag og en mave som vokser med rekord fart, jeg er allerede i Runes bukser og kan ikke knappe den øverste knap... :'( Jeg synes min mave var ret stor til sidst med Nikolas jeg er lidt bange for hvor stor jeg kan nå at blive denne gang... :'(8( Jeg glæder mig voldsomt til at komme igennem 1. trimester og få lidt mere energi og mindre kvalme og så at se den lille til NF skanning ;)(L) Men jeg har stadigvæk ikke helt vænnet mig til tanken, men der er jo heldigvis mange måneder endnu :) Vi har ikke fortalt familie eller arbejde det endnu, jeg bliver nød til at fortælle arbejde det på mandag for kvalmen er så voldsom at jeg ikke kan holde til at arbejde normal tid lige pt. og så må Rune tage stilling til hvornår han vil fortælle sin familie det og jeg skal snakke med personallet omkring min mor hvordan vi skal fortælle hende det (Nu er hun endelig gået med til at se mig lidt igen, så vil det være ærgeligt at ødelægge det ved at gribbe det forkert an) Vi har nedjusteret forventningerne til istandsættelse og har samtidig besluttet os til at betale os fra nogle af tingene i sommerhuset. Huset herhjemme er vi ikke begyndt at tænke på endnu, nu vil vi lige have styr på planerne for sommerhuset først, så må vi igang med det herhjemme... :'( Hvordan går det hos jer og ph.d.? Knus Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.