Venner/friends på Fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. august 2008

Rasmine

Altså, jeg ælsker jo Fb.

Mit spørgsmål er lige:
Hvad gør I med de folk som I hilser på hvis I møder dem?
Altså ikke taler med, men lige nikker til?
-Godkender I dem på Fb?

Jeg mener, det er jo mit eget lille private univers med billeder fra div. ferier osv.

Har lige fået en reguest fra én som jeg nærmest ikke kender, måske har hilst på et par gange.

(Og ja, mit spørgsmål er meget lig det spørgsmål som har været oppe at vende herinde, mht. VENNER her, men Fb. er dog en smule mere "privat", hvis I forstår?)

Mette - som skulle få sig et liv igen igen, og ikke spekulere så meget i bagateller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

Muffinmus

Synes FB er SÅ besværligt og underligt og forstyrrende så bruger det ikke ret tit. Men nej, ville ikke godkende alle og heller ikke herinde:)

Anmeld

2. august 2008

ivfmarie

Jeg troede ikke det var muligt, men der findes altså en side der er langsommere end NB, nemlig FB! >(jeg bliver så ond i sulet af at sidde og vente på at komme ind på siden at jeg oftest dropper det inden jeg kommer ind.
Hvis jeg rent faktisk bliver hængende, så dropper jeg det igen fordi jeg ikke orker at udfylde tusind detaljer for at for lov til at se om jeg er en Hottie, eller en incredible mom, eller dit eller dat!

Marie - ikke begejstret bruger af FB, men dog bruger...

Anmeld

2. august 2008

Plysbjørnen

Jeg bruger slet ikke facebook mere har slettet mig som bruger... og nej ville ikke drømme om at godkende nogen jeg ikke rigtigt ved hvem er...

Betina

Anmeld

2. august 2008

Helle30

Jeg har endnu ikke måttet tage stilling til, om jeg evt. skal godkende nogen, jeg bare nikker til indimellem. Kommer an på, hvem det er. Men jeg har et andet dilemma hængende: En far til én af mine elever har anmodet om venskab. Han er sådan én, der er en haj til IT, teknik og det nye smarte på nettet, og han har bare sendt en anmodning til alle, han lige er stødt på som han kender, er jeg sikker på. Vores samarbejde omkring hans datter har alle år været godt og uden nogensomhelst gnidninger, og han er altid frisk og venskabelig og var rigtig flink til at spørge til mit velbefindende, da jeg var gravid med Sofie . og udviste desuden også accept af, at jeg havde valgt at "forlade" ungerne for at starte min egen familie. Jeg er sikker på, han ikke kunne drømme om, at snage for at - ja - snage, men jeg er nu alligevel lidt lunken overfor det. Hvis jeg nu havde været bankrådgiver, så havde jeg vel heller ikke givet mine kunder adgang til at "se billeder fra sidste nytår, hvor jeg red på isen over marken på naboens malkeko med en dåsebajer i den ene hånd og en stor cigar i den anden"? - Og Kalaha: Nej, jeg gjorde ikke:D.:D. Indtil videre har jeg anmodningen hængende. Så får han da i det mindste ikke besked om, at jeg har afvist den...:'( - Helle

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

Pyha, Helle.
Det kan jeg godt se dilemmaet i.
Ved egentlig ikke hvad jeg selv ville gøre.
Èn ting er sikkert, ham som anmodede forleden, har jeg ignoreret.
Kan ikke se hvorfor jeg sku være hans friend når jeg egentlig ikke kender ham.

I øvrigt forstår jeg ikke alle Jer som egentlig ikke bryder jer om Fb?
-Hvorfor sletter I ikke bare profilen?
Eller IVF: Lad være med at have den superwall, så slipper du for alt det crap som bliver sendt rundt.
-For det er eddermame belastende der ryger så meget nonsens rundt derinde.

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Pyha, Helle.
Det kan jeg godt se dilemmaet i.
Ved egentlig ikke hvad jeg selv ville gøre.
Èn ting er sikkert, ham som anmodede forleden, har jeg ignoreret.
Kan ikke se hvorfor jeg sku være hans friend når jeg egentlig ikke kender ham.

I øvrigt forstår jeg ikke alle Jer som egentlig ikke bryder jer om Fb?
-Hvorfor sletter I ikke bare profilen?
Eller IVF: Lad være med at have den superwall, så slipper du for alt det crap som bliver sendt rundt.

Enig... Jeg blev træt af det... Derfor slettede jeg mig...

Anmeld

3. august 2008

Lise

Mebach skriver:

Jeg slettede min funwall og superwall for et stykke tid siden - det er det bedste jeg længe har gjort :)) Nu er jeg fri for alle det åndsvage lort der bliver sendt rundt...

Anmeld

3. august 2008

ka li ja

Lise skriver:

Mebach skriver:

Jeg slettede min funwall og superwall for et stykke tid siden - det er det bedste jeg længe har gjort :)) Nu er jeg fri for alle det åndsvage lort der bliver sendt rundt...

det kan være det er det jeg skal ha gjort!!!! er pisse træt af det lort dr blir sendt rundt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.