Proteindrik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

fif

twinboys skriver:

Oki doki... ellers drikker vi dem bare.--- smiler...

Sku høre fra min kæreste af, om det er noget man kan bruge når man styrketræner ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

twinboys

fif skriver:

Sku høre fra min kæreste af, om det er noget man kan bruge når man styrketræner ??

Her lidt info...

Frebini energy fibre drink chokolade

300kcal. / 1260kj

7,6g protein

fuldgyldig energi drik næringsdrik 1.5kcal /ml med fiber, taurin, karnitin og inositol glutenfri lavt indhold af laktose

300ml.

håber i kan bruge det til noget...

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2010

fif

twinboys skriver:

Her lidt info...

Frebini energy fibre drink chokolade

300kcal. / 1260kj

7,6g protein

fuldgyldig energi drik næringsdrik 1.5kcal /ml med fiber, taurin, karnitin og inositol glutenfri lavt indhold af laktose

300ml.

håber i kan bruge det til noget...

Majbritt

Okay.. Han er interesseret i det, så vi vil godt have det sendt til os:-)

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

fif skriver:

Okay.. Han er interesseret i det, så vi vil godt have det sendt til os:-)

begge kasser???

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2010

fif

twinboys skriver:

begge kasser???

Majbritt

Ja, lad os få begge kasser så hehe...

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

fif skriver:

Ja, lad os få begge kasser så hehe...

Sender du en pb med navn og adresse søde...

Anmeld

13. oktober 2010

Käte

fif skriver:

Jeg er fra København, så det er noget langt væk fra dig kan jeg se hehe... Men ellers tak, for tilbudet

Jeg har stået i sammen problem før jeg blev gravid og drak dem da og så blev jeg gravid og stod med sammen ? og jeg snakkede både med min læge og apoteket om det og de var alle enige om at jeg ikke måtte drikke dem når jeg var gravid pga de vitaminer der er i, det var vidst en bestemt vitamin som der er i kan ikke lige huske hvad det var for en men den kunne baby ikke tåle at få så meget af så nej de må ikke drikkes af gravide fik jeg ag vide og jeg har så derfor lige smidt 4 hele kasser ud fordi de så blev for gamle...Dette mærke var nutri drink og et andet mærke jeg har glemt navnet på men måske det ikke forholder sig såådan hvis det er et andet mærker du har.

Anmeld

13. oktober 2010

fif

Käte skriver:

Jeg har stået i sammen problem før jeg blev gravid og drak dem da og så blev jeg gravid og stod med sammen ? og jeg snakkede både med min læge og apoteket om det og de var alle enige om at jeg ikke måtte drikke dem når jeg var gravid pga de vitaminer der er i, det var vidst en bestemt vitamin som der er i kan ikke lige huske hvad det var for en men den kunne baby ikke tåle at få så meget af så nej de må ikke drikkes af gravide fik jeg ag vide og jeg har så derfor lige smidt 4 hele kasser ud fordi de så blev for gamle...Dette mærke var nutri drink og et andet mærke jeg har glemt navnet på men måske det ikke forholder sig såådan hvis det er et andet mærker du har.

Ja, det kan godt være du har ret.. Nogle siger man godt må, og andre siger man ikk må! men det er nok bedst, at holde sig væk fra det, og så må jeg finde på en anden måde at tage lidt på  

Anmeld

13. oktober 2010

Maja88

fif skriver:

Ja, det kan godt være du har ret.. Nogle siger man godt må, og andre siger man ikk må! men det er nok bedst, at holde sig væk fra det, og så må jeg finde på en anden måde at tage lidt på  

du kan lave din egen drik. Man bruger dem blandt andet på plejehjem.

Det lyder lidt klamt men det virker:

1l tykmælk

1/4-1/2 l fløde

vanilie sukker -efter smag

sukker- efter smag

så kan man blande kakao eller saftevand i hvis man har lyst til det.

min kæreste drak en halv l en gang dagligt og hold op det hjalp

Anmeld

13. oktober 2010

fif

Maja88 skriver:

du kan lave din egen drik. Man bruger dem blandt andet på plejehjem.

Det lyder lidt klamt men det virker:

1l tykmælk

1/4-1/2 l fløde

vanilie sukker -efter smag

sukker- efter smag

så kan man blande kakao eller saftevand i hvis man har lyst til det.

min kæreste drak en halv l en gang dagligt og hold op det hjalp

Jaa, det lyder ikk helt lækkert  hehe... Jeg ska ikk være kæmpe stor, men det var bare min læge, der sagde at hvis jeg ska amme ska sku jeg tage lidt på, for ku godt tabe mig efter fødslen så ska helst ha nogle kg på ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.