Proteindrik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.885 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

fif

Hej derude!

Jeg ville høre om man må drikke proteindrik, når man er gravid??Har fået at vide af min læge at jeg gerne må tage lidt mere på, så tænkte om det ville være en god ide at prøve...

Håber I kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

fif skriver:

Hej derude!

Jeg ville høre om man må drikke proteindrik, når man er gravid??Har fået at vide af min læge at jeg gerne må tage lidt mere på, så tænkte om det ville være en god ide at prøve...

Håber I kan hjælpe..

man kan jo lave en hjemmelavet version:0)

Anmeld

13. oktober 2010

bøgelund

Ni-ko-li-ne skriver:

man kan jo lave en hjemmelavet version:0)

som er mindst ligeså gode, hvis ikke bedre, og billigere end dem man køber! de koster en halv bondegård..

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Hvor er du fra??? jeg har nogle du må komme og få mega billigt...har fået bestilt for mange... de står stadig i papkasserne og det er kakao smag...

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2010

fif

Ja, det kunne man jo..  med en masse frugter osv...

Anmeld

13. oktober 2010

fif

bøgelund1 skriver:

som er mindst ligeså gode, hvis ikke bedre, og billigere end dem man køber! de koster en halv bondegård..

Ja, men min kæreste har nogle med jordbærsmag, så ville ikk gå ud og købe en masse..  Var bare usikker på, om man overhovedet måtte drikke det nu når man er gravid!

Anmeld

13. oktober 2010

fif

twinboys skriver:

Hvor er du fra??? jeg har nogle du må komme og få mega billigt...har fået bestilt for mange... de står stadig i papkasserne og det er kakao smag...

Majbritt

Jeg er fra København, så det er noget langt væk fra dig kan jeg se hehe... Men ellers tak, for tilbudet

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

fif skriver:

Jeg er fra København, så det er noget langt væk fra dig kan jeg se hehe... Men ellers tak, for tilbudet

Vil gerne sende det... det er også billigt iforhold til at købe det... de koster 100kr at få sendt... og der er 24stk i en kasse...så vil gerne sende det til dig og din pris pr. kasse er incl porto 130kr..

og vil du have to kasser så bliver det 2x130kr

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2010

fif

twinboys skriver:

Vil gerne sende det... det er også billigt iforhold til at købe det... de koster 100kr at få sendt... og der er 24stk i en kasse...så vil gerne sende det til dig og din pris pr. kasse er incl porto 130kr..

og vil du have to kasser så bliver det 2x130kr

Majbritt

Jeg må desværre ikk få chokolade/kakao da jeg har for mange hvide blodlegemer i kroppen  Får røde plamager på maven af det... Min kæreste har osse noget med jordbærsmag, så må se om det hjælper på vægten!

Håber du får dem solgt på en anden måde, for det er jo billigt nok  

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

fif skriver:

Jeg må desværre ikk få chokolade/kakao da jeg har for mange hvide blodlegemer i kroppen  Får røde plamager på maven af det... Min kæreste har osse noget med jordbærsmag, så må se om det hjælper på vægten!

Håber du får dem solgt på en anden måde, for det er jo billigt nok  

Oki doki... ellers drikker vi dem bare.--- smiler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.