skal jeg virkelig tage til vagtlæge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2008

Siber

og grunden til jeg spørger er at jeg er alene med Johanna og har ingen bil, og hvad kan han gøre alligevel?

Jeg har det rigtig skidt, ondt i halsen så det trækker op i ørene, træt og feber agtig!

Ynk ynk fra Siber, der håber det bare kan vente til på mandag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

mor til en del

Jamen jamen jamen sikken dog en elendighed..:'( jeg forstår godt dit dilema, men jeg vil råde dig til at ringe alligevel, jeg har selv gået med en halsbetændelse alt for længe, og da jeg endelig kom i bahandling, fik jeg det så dårlgt fordi jeg var så medtaget.....så let røret......måske er du heldig og kan tale dig frem til pencilin uden besøg, aj det går nok ikke ved vagtlægen..... Men under alle omstændigheder god bedring til dig........ Lisbeth.

Anmeld

2. august 2008

Monica

Ring nu til den vagt læge. Hør hva han siger. Hvis du kan får noget pencilin nu, er det meget bedre end at vente til mandag. Ring! Nu! God bedring(L)' Moni

Anmeld

2. august 2008

ka li ja

ja ring til ham, det er ikke engang sikkert du behøber at komme der ind.. bare sig du ingen bil har!!
god bedring(H)

Anmeld

2. august 2008

ivfmarie

KUN hvis du har feber.. ellers vil de ikke gøre noget alligevel.
Hvor lyder det syndt for dig - stakkels lille Sibowitz... Alene med tøsen og ondt af og i sig selv.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.