Flere bukser med foer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Mimic

kan du lave dem i en str. 98-100?? og stadig med rib i taljen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Skouboe

Rosa skriver:

Ihh det bliver nok desværre lige i overkanten for tøjbudgettet Æv - de er ellers virkelig flotte!!!

Tak for rosen

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Linda skriver:

kan du lave dem i en str. 98-100?? og stadig med rib i taljen??

Jeg kan lave dem i 98/104 (det er dobbeltstørrelser, så det er hvad størrelsen hedder) og med rib i taljen

Du skal dog være opmærksom på at jeg har fået så mange bestillinger ind at jeg ikke kan love dem færdige før 1. uge i November, dvs. jeg sender dem senest 6. november.

Anmeld

13. oktober 2010

Mimic

Skouboe skriver:

Jeg kan lave dem i 98/104 (det er dobbeltstørrelser, så det er hvad størrelsen hedder) og med rib i taljen

Du skal dog være opmærksom på at jeg har fået så mange bestillinger ind at jeg ikke kan love dem færdige før 1. uge i November, dvs. jeg sender dem senest 6. november.

det lyder bare rigtigt godt, jeg er nemlig HELT vild med stoffet på det første billede så håber du har lidt tilbage af det

jeg vender tilbage med en PB hurtigst muligt

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Linda skriver:

det lyder bare rigtigt godt, jeg er nemlig HELT vild med stoffet på det første billede så håber du har lidt tilbage af det

jeg vender tilbage med en PB hurtigst muligt

Det har jeg stadig noget tilbage af. Jeg har det også i denne variant:

Anmeld

14. oktober 2010

Sakris

Det ser mega godt ud med smock.... Tør bare slet ikke kaste mig ud i det, for aner ikke hvordan man skal gribe det an.... Men virkelig fede bukser allesammen!

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

Sakris skriver:

Det ser mega godt ud med smock.... Tør bare slet ikke kaste mig ud i det, for aner ikke hvordan man skal gribe det an.... Men virkelig fede bukser allesammen!

Kast dig ud i det. Du bruger bare elastik som undertråd og syr lange lige sting i en spiral.

Anmeld

3. november 2010

LISBETH:-)

Jeg modtog de flotte flotte bukser igår og jeg vil bare sige mange tusind tak. De overstiger klart alle mine forventninger. Jeg glæder mig så meget til at prøve dem på mine piger, og så skal jeg nok sende et foto som lovet.

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Jeg modtog de flotte flotte bukser igår og jeg vil bare sige mange tusind tak. De overstiger klart alle mine forventninger. Jeg glæder mig så meget til at prøve dem på mine piger, og så skal jeg nok sende et foto som lovet.

Jeg er glad for at du er glad for dem - jeg glæder mig helt vildt til at se dine matchende tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.