Flere bukser med foer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.024 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Skouboe

er er lige nogle billeder af de nyeste bukser med foer der kommer i butikken.

Der kommer flere detaljer osv. senere. 

Jeg har iøvrigt besluttet at forenkle priserne på bukser med foer. Hvis du allerede HAR fået oplyst en pris fra mig og den er billigere end denne, så får du den naturligvis til den billige pris - ellers er det disse priser der gælder fremover:

Alle bukser med foer uanset størrelse, stof, applikationer og talje:

250 kr. + porto pr. par hvis de bliver bestilt i Oktober. 300 kr. + porto pr. par derefter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

LISBETH:-)

Hvordan er de i taljen. Passer de til en tyk basse???

Anmeld

12. oktober 2010

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Hvordan er de i taljen. Passer de til en tyk basse???

De er meget normale i taljen, men i og med at der er den høje, bløde rib eller smock syning, sidder de også udmærket på tykke basser

Anmeld

13. oktober 2010

LISBETH:-)

Ok tak hvornår lægger du dem i din shop så man kan bestille dem?

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Ok tak hvornår lægger du dem i din shop så man kan bestille dem?

Du kan bestille dem allerede - du sender mig bare en PB her

Der kommer til at gå lidt tid inden hjemmesiden bliver opdateret. Leveringstiden er 14 dage efter jeg har modtaget pengene. Den er ofte kortere, men det kan jeg ikke love

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Skouboe skriver:

Jeg har iøvrigt besluttet at forenkle priserne på bukser med foer. Hvis du allerede HAR fået oplyst en pris fra mig og den er billigere end denne, så får du den naturligvis til den billige pris - ellers er det disse priser der gælder fremover:

250 kr. + porto pr. par hvis de bliver bestilt i Oktober. 300 kr. + porto pr. par derefter.

Hjemmesiden bliver ikke opdateret de næste par uger - jeg har simpelt hen ikke tid, så de lovede detaljer der ville komme senere er at hvis man ønsker at bestille disse bukser, så skriv i tråden eller send mig en PB.

Jeg har meget mere forskelligt stof, der kan bruges til denne model end hvad der er vist her - også noget mere drenget - men disse her er syet til min egen datter, derfor er de i det pigede hjørne.

Bukserne er foret med en lækker hvid stretch jersey i 100% bomuld. Den er dejlig blød mod huden og børnene kan bevæge sig i den.

Der er 14 dages leveringstid efter jeg har modtaget betaling, og køber du for 450 eller derover, betaler jeg porto. Ellers er den 24 kr.

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Skouboe skriver:

Hjemmesiden bliver ikke opdateret de næste par uger - jeg har simpelt hen ikke tid, så de lovede detaljer der ville komme senere er at hvis man ønsker at bestille disse bukser, så skriv i tråden eller send mig en PB.

Jeg har meget mere forskelligt stof, der kan bruges til denne model end hvad der er vist her - også noget mere drenget - men disse her er syet til min egen datter, derfor er de i det pigede hjørne.

Bukserne er foret med en lækker hvid stretch jersey i 100% bomuld. Den er dejlig blød mod huden og børnene kan bevæge sig i den.

Der er 14 dages leveringstid efter jeg har modtaget betaling, og køber du for 450 eller derover, betaler jeg porto. Ellers er den 24 kr.

Anmeld

13. oktober 2010

dorthemus

Skouboe skriver:

Er VILD med denim (???) bukserne med æblet

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

dorthemus skriver:

Er VILD med denim (???) bukserne med æblet

Ja, de er i en blød, lækker mørkeblå denim. Den er ikke for kraftig og silkeblød - perfekt til til børnetøj.

Og æblerne er lommer

Anmeld

13. oktober 2010

Mi

Hvor er de altså flotte. Jeg har lige sendt et link til min søster, for hun mangler bukser til sin datter lige nu.

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.