Solajma skriver:
Forkølelsessår/herpes kan forebygges med Longo Vital eller Citronmelisse - Citronmelisse kan man bare gå og nippe af, eller bruge i sin mad (eller the)..
Her synes jeg overhovedet ikke Zovir har nogen effekt, og synes såret forsvinder lige så hurtigt uden at bruge det.. Jeg bruger derimod Elizabeth Ardens Eight Hour salve på såret (og resten af læberne) da den har en helende effekt og det virker for mig 
Heldigvis er jeg ikke så plaget af det mere, som jeg engang har været (7-9-13).. Får nu kun ca. ét om året. Men hos mig dukker de som regel op, Hvis mine læber har været meget tørre, solskadede, eller pga. stress påvirkninger.
Ja, den med Longo Vital er jeg også tidligere blevet anbefalet.
Men på et tidspunkt læste jeg et indlæg herinde, hvor en pige skrev at det ikke var rigtig godt med Longo Vital, fordi der er nogle "ukendte" urter i pillerne, spm man ikke ved om kan medføre abort. Og pivskid som jeg er, stoppede jeg straks med dem.
Ved godt man ikke skal stole på alt hvad man læser, men man bliver så hurtig nærtagen som gravid..eller når man prøver at blive det 
Jeg må prøve citronmelisse, det kan da kun være sundt. Tak for tippet, cool!
Anmeld