Din mening om navnet Ritha / Rita ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jaa, det er jo nemlig dét, at det ikke har været særlig meget fremme i mange år, og at det er sjældent, som gør, at jeg kan lide det. Lidt retro-agtigt.. Og unikt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Hvad synes du om navnet? Og med eller uden h?

Jeg er bare nysgerrig hvad andre synes. Jeg er selv vild med det, men det er ikke et populært navn.. Hvilket også er en af grundene til at jeg kan lide det!

Jeg kan ikke lide det kommer til at tænke på en gammel kone... Så er jeg mere til Ronja for eks..

Men det er jo jeres valg hvad jeres barn skal hedde jeg er ligeglad hvad andre syntes bare vi kan lide navnet herhjemme på vores dreng..

Anmeld

12. oktober 2010

Maja_4000

Kommer altid til at tænke på ræven fra jungledyret Hugo Hehe

Men jeg har faktisk en veninde , som synes at vi skal kalde vores kommende datter for Rita .. Men det gør vi nu ikke (:

Anmeld

12. oktober 2010

Riksen

Jeg synes det er sødt

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Jeg kan ikke lide det kommer til at tænke på en gammel kone... Så er jeg mere til Ronja for eks..

Men det er jo jeres valg hvad jeres barn skal hedde jeg er ligeglad hvad andre syntes bare vi kan lide navnet herhjemme på vores dreng..

Ja, det vigtigste er selvfølgelig, at vi kan lide navnet. Og det kan vi også! Men vil vide hvad folk generelt synes om navnet.

Jeg synes at Ronja er et sødt navn, men det er ikke et navn jeg vil give mit barn, det er for almindeligt!

Anmeld

12. oktober 2010

Lillefe

hehe ja der kan du se!!

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

YESSS.. Jeg er ikk den eneste som synes at det er sødt

Tak for jeres meninger.

Jeg vil gerne have flere!

Anmeld

12. oktober 2010

Banditten´s mor

Rita er et navn, men man skal lige smage lidt på. Jeg synes det er et skønt navn og jeg kender en dejlig tøs, der hedder det  

Jeg synes at det skal være uden h. Med h ser det lidt mærkeligt ud...

Kald jeres barn, det I synes om og vær ligeglade med hvad andre synes.

Mange hilsner Sylvester´s mor, der osse har fået en del kommentare, da navnet blev offentliggjort.

Anmeld

12. oktober 2010

AnneBJ

Sees. skriver:

Altså jeg må indrømme at det første der dukkede op i mit hoved var sangen "RITA, DU ER DEEEEEJLIG, FOREVIGT MIN ..." Med Gasolin.

Jeg synes ikke navnet er direkte grimt, og opkastagtigt, men det var nok ikke noget jeg ville kalde mit barn.
Altså, jeg tror jeg forbinder det med gamle sure damer.

Den hørte jeg også lige inden i hovedet da jeg læste det...

Anmeld

12. oktober 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Den hørte jeg også lige inden i hovedet da jeg læste det...

haha, ja.. det er der mange som siger! Men ikke mange som tør sige meget andet om navnet. I hvertfald ikke til mig!

Men jeg synes altså også, at det er en fantastisk sang..   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.