Puha, jeg er træt !!! (ynk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

216 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Anja

Jeg er bare mega træt for tiden !! Og får desværre ikke altid fundet energien til at være så aktiv herinde :'( Jeg kæmper lidt med graviditetsukkersygen og diæten, dernæst synes maven tungere og tungere tiltrods for at jeg har tabt et par kg siden diæten begyndte - er nu på plus 2½ kig sinden 1. lægeundersøgelse i uge 10 :) Nåh, for så lige at have lidt mere ondt af mig selv, så blev manden sgu haste opereret i søndags, så nu må han ikke løfte noget som helst i 4-5 uger - så mor her stå alene med slæbet både børn og husligt ! :( Har sgu lidt ondt af mig selv, piger - er det ikke også okay en gang i mellem ??? :)) Anja, Elias der har været i dp for første gang i dag og bebs 29+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Astrid P

Læs af på os, søde Anja. Vi kan tåle det, så bare lad alle dine frustrationer komme ud her.

Og jo, det er helt okay at have ondt af sig selv ind imellem!!!

KH Astrid (H)

Anmeld

1. august 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] Jeg er bare mega træt for tiden !! Og får desværre ikke altid fundet energien til at være så aktiv herinde :'( Jeg kæmper lidt med graviditetsukkersygen og diæten, dernæst synes maven tungere og tungere [k]tiltrods for at jeg har tabt et par kg siden diæten begyndte[/k] - er nu på plus 2½ kig sinden 1. lægeundersøgelse i uge 10 :) Nåh, for så lige at have lidt mere ondt af mig selv, så blev manden sgu haste opereret i søndags, så nu må han ikke løfte noget som helst i 4-5 uger - så mor her stå alene med slæbet både børn og husligt ! :( Har sgu lidt ondt af mig selv, piger - er det ikke også okay en gang i mellem ??? :)) Anja, Elias der har været i dp for første gang i dag og bebs 29+3 [/citat] Så har diæten da en lille fordel:D... men kan godt forstå at du føler dig træt... jeg har det på samme måde... Er konstant træt... For det hårdt i næste uge... Tirsdag skal jeg til JM, onsdag skal jeg til GlukoseTest, og Torsdag skal Laura Vaccineres... Styrter rundt føler jeg... Betina

Anmeld

1. august 2008

ivfmarie

lad mig se... 29 + 5 = 34!! Det er sgu da ikke for sjovt at skulle slæbe rundt på noget som helt i den "tilstand"!! Øv osse. Men har manden det ellers ok?
Hva med dig - ud over træthed.. kan du tackle sukkersygen? Mærker du den - altså andet end en ny diæt?

oG JO DA, SELVFØLGELIG MÅ DU HAVE ONDT AF DIG SELV. oG HVIS DET KAN HJÆLPE LIDT, SÅ HAR JEG OGSÅ ONDT AF DIG! hov caps :S

(H)Marie

Anmeld

1. august 2008

Anja

Astrid P skriver:

Læs af på os, søde Anja. Vi kan tåle det, så bare lad alle dine frustrationer komme ud her.

Og jo, det er helt okay at have ondt af sig selv ind imellem!!!

KH Astrid (H)

Tak, Astrid (L)

Synes nok bare det er lige hårdt nok disse dage - og det er ret øv. Tilgengæld gik første dag i dp for Elias bare SUPER ! :) Det er lyspunktet på min dag i dag.

Anmeld

1. august 2008

Anja

ivfmarie skriver:

lad mig se... 29 + 5 = 34!! Det er sgu da ikke for sjovt at skulle slæbe rundt på noget som helt i den "tilstand"!! Øv osse. Men har manden det ellers ok?
Hva med dig - ud over træthed.. kan du tackle sukkersygen? Mærker du den - altså andet end en ny diæt?

oG JO DA, SELVFØLGELIG MÅ DU HAVE ONDT AF DIG SELV. oG HVIS DET KAN HJÆLPE LIDT, SÅ HAR JEG OGSÅ ONDT AF DIG! hov caps :S

(H)Marie

Jeg mærker ikke sukkersygen - heldigvis, men skal bare spise efter diætistens anbefalinger som er minus sukker og fedt - mange fibre, grønt og groft brød samt 6 mindre måltider om dagen i stedet for 3 store ...

Manden har det fint, men har dog MEGET ondt af sig selv - han er jo mand !! Så han kan intet overkomme udover ligge på sofaen/sengen og så stå op når manden er serveret ..... mænd !!

Anmeld

1. august 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

ivfmarie skriver:

(H)Marie

Jeg mærker ikke sukkersygen - heldigvis, men skal bare spise efter diætistens anbefalinger som er minus sukker og fedt - mange fibre, grønt og groft brød samt 6 mindre måltider om dagen i stedet for 3 store ...

Manden har det fint, men har dog MEGET ondt af sig selv - han er jo mand !! Så han kan intet overkomme udover ligge på sofaen/sengen og så stå op når manden er serveret ..... mænd !!

Sådan er mænd altså bare... De kan have så satans ondt af sig selv... men vi elsker dem jo alligevel...

Betina

Anmeld

2. august 2008

birgittemarie

Puha, lille Anja :( Jeg synes også, at du rigtig gerne må have ondt af dig selv lige nu.

Det er da en hård tid, du går rundt i lige nu. Og så kan du ikke engang mæske dig i trøste chokolade. Øv.

Håber godt nok din comp. begynder at arte sig, så du kan komme herind og få lidt afløb for frustrationerne, når du har brug for det!

Stor trøstekrammer fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.