ved baby om arla er tom????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

NoName

twinboys skriver:

smiler... prøv at lade være med at give hende og se om hun melder sig før end hun plejer...

Majbritt

prøver jeg, hvis det sker igen i morgen, nu er hun falder i søvn og her om aftenen plejer hun at tage timer, også er jeg også godt fuld igen og nærmest sidder og længes efter hun skal vågne så hun kan blive lagt til om natten er der aldrig bøvl - heldigvis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

bette

noname skriver:

ehmm, ja men så er der mere MME PÅ hende end I hende... dælme svært at styre

hehe synes jeg også det var indtil sygeplejerskerne på sygehuset viste hvordan.. og der spildte jeg ikke en dråbe

læn den på hendes underlæbe så hun nærmest kan slikke det i sig.. og bare hold den der..og gradvist hæld lidt mere når hun drikker det. 

så når hun skubber det ud igen efter at det har været inde i munden ryger det ikke bare ud over det hele men ned i shot glasset igen.. og når hun har drukket det i glasset.. kommer du bare mere i  

ved ikke om det var forståeligt..  

Anmeld

12. oktober 2010

NoName

bette skriver:

hehe synes jeg også det var indtil sygeplejerskerne på sygehuset viste hvordan.. og der spildte jeg ikke en dråbe

læn den på hendes underlæbe så hun nærmest kan slikke det i sig.. og bare hold den der..og gradvist hæld lidt mere når hun drikker det. 

så når hun skubber det ud igen efter at det har været inde i munden ryger det ikke bare ud over det hele men ned i shot glasset igen.. og når hun har drukket det i glasset.. kommer du bare mere i  

ved ikke om det var forståeligt..  

takker, prøver jeg hvis det bliver nødvendigt igen

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

noname skriver:

Nu kommer jeg igen igen med er nok lidt tåbeligt spørgsmål... Men jeg ved det ikke derfor spør jeg..... så bær lige over med mig...

Jeg sad idag og tænkte på om de små nisser ved hvornår brystet er tomt??? Jeg lagde hende til den ene side, der gik lidt tid inden mælken løb til, men den kom altså. hun lå der i under 10 min så blev hun sur og ville ikke tage den igen, tog hende op for at bøvse, pleje nogen gange at hjælpe og lagde hende til den anden side, den babbede hun nærmest bare på den og blev skide sur... ... ... op igen for at bøvse og prøve til igen men nix hun vil ikke så mig ud og lave noget MME (grøn syrnet Allomin) laver i en ruf 60ml som hun nærmest sluger...

Kan hun evt lugte der ikke er noget til hende??? Jeg kunne jo mærke mælken løb til, men jeg har jo ingen idé om hvor meget mælk der er i "Arla værket"

Var det forkert af mig at lave noget erstatning???? Synes jo selv det var rigtigt, når hun afviste brysterne og va hun var jo sulten - hun er 12 uger på torsdag....

Håber i gider svare, selvom det blev lidt langt - sorry...

NoName

Jeg kan da fortælle sig at babyer ved hvis der ikke er adgang til mælkestrømmen.
Dette kan så være enten fordi der ikke er mere, det er som at suge på en tom sutteflaske eller der er lukket for tilstrømningen fx pga stress.
Så taber de naturligvis interessen og skælder ud.
Og nej, de kan ikke lugte det, de opdager det ved at der ganske enkelt ikke kommer noget.
Og har de ligget og babbet et stykke tid og ikke rigtigt fået noget ud af det, ja så kan de sagtens tabe tålmodigheden og ikke rigtig gide ved det andet bryst, selvom man skifter.

Nu har du ammet i 3 mdr og du har givet hende det vigtigste, så jeg synes da at du bare skal tage den med ro.
Giv hende det hun vil have, og fyld efter med mme på flasken, så undgår I begge stress og frustration og kan hygge videre.

En del kvinder oplever også en nedgang i mælkeproduktionen eller et helt ophør når der er gået et stykke tid, fordi hormonerne ændrer sig i kroppen.
Det vigtigste for jer to, er at I begge har en en rar og dejlig stund omkring spisningen og jo mere du stresser op omkring det, jo mindre vil du producere.
Så slap af omkring det, du er ikke en dårlig mor, hvis der eventuelt er ved at vise sig et stop i din mælkeproduktion.

Forresten kon det også godt være at hun ganske enkelt ikke har syntes at din mælk har sagt godt i dag.
Somme tider kan et eller andet man har spist slå igennem i mælken.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.